شناسهٔ خبر: 34965204 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  روابط عمومی  دفتر  آموزش و توسعه  فعالیت های فرهنگی و هنری   وزارت  فرهنگ  و  ارشاد اسلامی، حمید قبادی، مشاور اجرایی معاونت امور هنری اعلام کرد: سومین آزمون جامع  و  بیست و  نهمین  آزمون ادواری استانداردهای مهارتی  بخش فرهنگ وهنر با شرکت 15 هزار و 703 نفر، به صورت سراسری و  هم زمان در  73 حوزه مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی، روز جمعه  هشتم شهریور ماه98  برگزار می شود.

قبادی در ادامه گفت: آزمون های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت  به صورت  سراسری در کلیه استان ها  برگزار می شود و شامل مهارت آموزان رشته های مهارتی بخش  فرهنگ و هنرمی شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند. همچنین آزمون های ادواری شامل  استادکاران ماهر و نیمه ماهر  است که به صورت حرفه ای در بخش های هنری فعالیت می کنند. 

مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت : سومین آزمون جامع  با تعداد کل  12هزار و 765 نفر  داوطلب در   48رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش   و 67 استاندارد که از این تعداد یک هزار و 911   نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و   هنر  با  تعدادکل  دو هزار و 938 نفر داوطلب که در  45 رشته  نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و 68 استاندارد  که از  این تعداد  233 نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

آزمون های عملی در روزهای پنجشنبه هفتم  و شنبه و یکشنبه  9 و 10شهریور ماه جاری با حضور سرناظران اعزامی دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

نظر شما