شناسهٔ خبر: 34965052 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

نقاط ضعف اسرائیل را به خوبی می‌شناسیم

گروه بین‌الملل ــ «سیدهاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌‌الله لبنان، در واکنش به سقوط دو پهپاد اسرائیلی در بیروت تأکید کرد: ما بیش از 37 سال است که در حال جنگ با اسرائیل هستیم و نقاط قوت و ضعف این رژیم را به خوبی می‌دانیم و به این مسئله واقفیم که چگونه می‌توانیم آنان را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری « العهد»، سیدهاشم صفی‌الدین در مراسمی با حضور مسئول منطقه جنوب حزب‌الله و گروهی از فرماندهان این جنبش در حسینیه شهرک «حناویه» در جنوب لبنان، تأکید کرد: مقاومت شجاعانه ما آمریکا و اسرائیل را به ذلت کشانده و محال است که روزی در مقابل تجاوزات آمریکا و اسرائیل و همچنین عربستان و دست‌نشانده‌های آنان سر فرود آوریم.
 
وی با اشاره به جنگ‌هایی که آمریکا علیه اعضای مقاومت به راه انداخته‌، گفت: ما اکنون در دل جنگ رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که آمریکا علیه ما به راه انداخته قرار داریم، اما آمریکا هرگز نخواهد فهمید که چگونه با ما مبارزه کند، لذا همچنان از مقاومت شکست خواهد خورد.
 
صفی‌الدین افزود: ما بیش از 37 سال است که درحال جنگ با اسرائیل هستیم و نقاط قوت و ضعف این رژیم را به خوبی می‌دانیم و به این مسئله واقفیم که چگونه می‌توانیم آنان را شکست دهیم. ما امروز می‌بینیم که اسرائیل در مقایسه با چند دهه گذشته، بیش از پیش دچار ضعف و شکست و ذلت در برابر مقاومت شده‌ است.
 
همبستگی فعالان رسانه‌ای لبنان با حزب‌الله
 
پایگاه خبری « العهد» در خبر دیگری از لبنان آورده است که گروهی از اصحاب رسانه از جمله اعضای اتحادیه روزنامه‌نگاران آزاد و «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله، در واکنش به سقوط پهپادهای جاسوسی اسرائیل در بیروت، در مقابل دفتر روابط رسانه‌ای حزب‌الله واقع در ضاحیه بیروت تجمع اعتراضی تشکیل دادند.
 
امروز رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت ذلیل‌تر شده‌است 
«واصف عواضه»، نماینده اتحادیه روزنامه‌نگاران آزاد در سخنانی در این مراسم تأکید کرد: این تجاوز مجوز جدیدی برای سیاست‌های تجاوزکارانه اسرائیل در برابر لبنان محسوب می‌شود؛ اما این اقدام اسرائیل بازی با آتش است.
 
وی ادامه داد: لبنان لقمه بزرگی برای دهان اسرائیل است و این رژیم هم به خوبی آن را می‌داند. پس باید مسئولیت کامل این تجاوزات را برعهده بگیرد.
 
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما