شناسهٔ خبر: 34964789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی آزادکار وزن ۶۵ کیلو گرم رقابت‌های جهانی پس از انتخابی

رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد، روز جمعه (۸ شهریورماه) در محل خانه کشتی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، دیدار انتخابی بین پیمان بیابانی و امیرمحمد یزدانی برگزار می‌شود و فرد منتخب راهی رقابت‌های جهانی قزاقستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:حذف سرپرست از تیم‌های ملی کشتی

گفتنی است رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان، در ۵ وزن روز‌های ۶ و ۷ تیرماه سال جاری برگزار شد و به ترتیب امیرمحمد یزدانی، ایمان صادقی، مرتضی قیاسی و پیمان بیابانی به عناوین اول تا چهارم وزن ۶۵ کیلوگرم رسیدند. اما پس از حذف عجیب امیر محمد یزدانی با انگیزه که نامش برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ جوانان در لیست نهایی قرار گرفته بود ولی در نهایت امیر حسین مقصودی وزن کشی کرد و از طرفی با توجه به عملکرد قابل قبول پیمان بیابانی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان و کسب عنوان نایب قهرمانی او در این تورنمنت، کادر فنی تصمیم گرفته در این وزن یک بار دیگر رقابت انتخابی برگزار کند.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت کُشتی خوب نیست/ برای موفقیت نیاز به حمایت داریم

پرویز هادی مشکلی برای حضور در رقابت های جهانی ندارد

انتهای پیام/

مسابقه انتخابی کشتی آزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم برگزار می‌شود

نظر شما