شناسهٔ خبر: 34964209 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریور برگزار می‌شود

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها امسال نیز در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول این جشن روز پنج شنبه هفتم شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و جمعه هشتم شهریور در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها چهارشنبه دهم مهر در مدارس و با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها نزدیک به ۲۸ سال که برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برگزار و کمک‌های مردم نیک اندیش استان برای رفع نیاز دانش آموزان نیازمند دریافت می‌شود.
 
شیران به نیاز اصلی و عمده دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار، هزینه کتاب و ثبت نام از مهترین نیاز‌های دانش آموزان است که در قالب بسته‌های حمایتی و به ارزش چهار میلیون ریال آماده و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی از طرق روش‌های الکترونیکی نیز دریافت می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵ با درج عدد ۴، شماره گیری کد دستوری #۳*۵*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شرکت در پویش #تامهر_با_ همدلی کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

انتهای پیام/

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهر در مدارس برگزار می‌شود

نظر شما