شناسهٔ خبر: 34963558 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارگردان «دردسرهای عظیم» سریال نوروزی می‌سازد/ ادامه ماجرای «لطیف» کماکان بلاتکلیف؟

تلویزیون برای نوروز ۹۹، سریالی به برزو نیک‌نژاد واگذار کرد؛ در حالی که بسیاری از مخاطبین منتظرند تا ادامه ماجرای «دردسرهای عظیم» را ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال تلویزیون زودتر به سراغ کار نوروزی رفته و تکلیف کار شبکه یک و دو را مشخص کرده است. بعد از تعیین تکلیف درباره «پایتخت6» در شبکه یک، شبکه دو هم برای نوروز 99 سریال «قصه‌های کامیون» را به عنوان سریال نوروزی خود معرفی کرده است.

قرار است این سریال را برزو نیک‌نژاد کارگردانی کند. وی چندی پیش به خبرنگار تسنیم گفته بود با یک فیلمنامه خوب و جذاب به تلویزیون برمی‌گردد.

 سریال 30 قسمتی قصه‌های کامیون به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش‌پور هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و به زودی از تهران آغاز می‌شود.

نیک‌نژاد همچنین گفت که اگر مقدماتی فراهم شود و مشروط بر حضور بازیگران اصلی، شاید سریال «دردسرهای عظیم2» هم ساخته شود.

 

«قصه‌های کامیون» توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده و در خلاصه داستان آن آمده: «نادر پیشکسوت فوتبال مدتی است که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند.

صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

نیک‌نژاد سال 95 سریال همسایه‌ها را برای شبکه دو سیما کارگردانی کرده بود. این کارگردان ساخت سریال‌هایی چون «دردسرهای عظیم 1 و 2 »، «پنچری» و «ساخت ایران 2» را هم در کارنامه دارد.

با این اوصاف، مخاطب کماکان منتظرِ ادامه ماجرای جذاب و دیدنی، «دردسرهای عظیم» است که فیلمنامه آن نوشته شده است. البته جواد عزتی بازیگر اصلی این سریال این روزها بیش از همیشه مشغله‌های سینمایی دارد و کمتر می‌تواند به سمت تلویزیون بیاید. اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی از پروژه‌های موفق تلویزیون مثلِ «خانه به دوش» افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما