شناسهٔ خبر: 34961354 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معرفی نفرات برتر هشتمین دوره مسابقات «اسراء»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با پایان یافتن پخش تلویزیونی هشتمین دوره مسابقات «اسراء»، نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ آئین اختتامیه هشتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» که با حضور مسئولان استانی، مدیران قرآنی، داوران، قاریان و... در قزوین برگزار شد، از ساعت 22 شامگاه گذشته، سوم شهریورماه، به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت.

هشتمین دوره مسابقه تلویزیونی اسراء در سه رشته قرائت تقلیدی متسابقان از قاریان برجسته مصری اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی برگزار شد که نفرات برتر در هر سه بخش معرفی شدند.

بنا به نظر هیئت داوران و در بخش تلاوت تقلیدی از استاد منشاوی (بالای 16 سال) به ترتیب علیرضا رحمانی از همدان، وحید پورهوشیار از کرج، محمدحسین الماسی از کرمانشاه، یوسف نوید از تبریز و هادی یوسفی از آذربایجان شرقی حائز رتبه‌های اول تا پنج در این بخش شدند. همچنین، در مقطع سنی زیر 16 سال بخش تلاوت تقلیدی از استاد منشاوی نیز به ترتیب علیرضا بهرامی‌پور از قائم‌شهر، حسین سواری از اهواز، یاسین زاوش از کرج، محمدامین رضایی از بوشهر و حسین جهانگیری از تهران رتبه‌های اول تا پنجم را به خد اختصاص دادند.

در بخش تلاوت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل نیز به ترتیب یاسین پورغیاثیان از همدان، مهدی باکند از تبریز، امیرمهدی عادلی از اصفهان، محمدیوسف طاهری از مشهد، هادی سخندان از تبریز و داوود نوروزی از رامهرمز حائز رتبه‌های اول تا ششم این بخش از مسابقات شدند.

همچنین، در بخش تلاوت تقلیدی از استاد عبدالباسط نیز به ترتیب محمدرضا حاتمی از تهران، امیرحسین باقری از کرج، مهدی رسول‌پور از آذربایجان شرقی، علیرضا حاجی‌زاده از آذربایجان شرقی، رضا بصائری از تهران و رضا دهقانپور از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

یادآور می‌شود، فراخوان ثبت‌نام شرکت در سری نهم مسابقه تلویزیونی اسراء نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.


انتهای پیام

نظر شما