شناسهٔ خبر: 34958477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم:

در برابر خانواده‎های شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود می‎آورم

ندافی با اشاره به رشادت های مدافعان حرم گفت: در برابر خانواده‎های شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود می‎آورم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حسن ندافی» پیش از اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» که شب گذشته(یکشنبه 3 شهریور) در چارچوب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در سینما کانون برگزار شد، حضور خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و زینبیون در این مراسم را مایه افتخار دانست.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در این مراسم به وجود آمده و در برابر آنان سر تعظیم فرود می آورم.


وی اظهار داشت: بنده در سال 96 این توفیق را داشتم که در دو عملیات دیرالزور و بوکمال در سوریه حضور داشته باشم و از نزدیک با رشادت های رزمندگان فاطمیون و زینبیون آشنا شوم.


ندافی ادامه داد: من تعریف و تمجید رشادت های این مجاهدان را بسیار شنیده بودم و هنگامی که در اطراف حلب حضور داشتیم، بسیار مشتاق دیدار رزمندگان فاطمیون و زینبیون و حزب الله بودم  و بر این اساس به دیدار آنان شتافتم.


وی با اشاره به ذکر خیر این رزمندگان نزد مردم سوریه تأکید کرد: نقش آفرینی مدافعان حرم در آزادی سوریه بسیار پررنگ بود و پس از هر عملیات و آزادی بخش هایی از این کشور که به شادمانی ملت سوریه می انجامید، بلافاصله به یاد رشادت های پدران شما می افتم.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان ساخت: این کانون بدون حضور کودکان و نوجوانان هیچ رنگ و بویی ندارد و حضور آنان برای ما حیاتبخش و طراوت بخش است.

نظر شما