شناسهٔ خبر: 34956991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخشش جوجیتسوکاران قم با 6 مدال المپیاد استعدادهای برتر ایران

جوجیتسوکاران استان قم با کسب 6 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز در پیکارهای جوجیتسو دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران درخشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از تیم‌های اعزامی ورزش قم به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در تابستان سال 1398 تیم رشته جوجیتسو است که برای این منظور راهی استان گلستان شد و در مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان برای کسب رتبه‌های برتر با حریفان خود رقابت کرد.

این در حالی است که مسابقات جوجیتسو دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور زیر نظر فدراسیون کاراته با حضور ۲۰۸ شرکت کننده از 16 استان در سه استایل فایت، نه‌وازا و کاتای نمایشی و کلاسیک به انجام رسید و جوجیتسوکاران قم در مجموع 6 مدال این پیکارها را به خود اختصاص دادند.

رقبای جوجیتسوکاران قم در این پیکارها از استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، تهران، مازندران، زنجان، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، کردستان و مرکزی بودند و قمی‌ها یک طلا، سه نقره و دو برنز به ارمغان آوردند.

در استایل نه‌وازای این دوره از مسابقات که در اوزان منهای 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81 و به اضافه 81 کیلوگرم به انجام رسید، محسن حامدی از تیم منتخب جوجیتسو استان قم در وزن منهای 60 کیلوگرم بعد از نماینده خراسان‌رضوی در جایگاه دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد.

مسابقات استایل فایت در همین اوزان به انجام رسید و در وزن منهای 66 کیلوگرم محمدرضا هیزجی به مقام سوم و نشان برنز رسید، همچنین محمدمهدی جهانی مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 73 کیلوگرم را کسب کرد ولی ابوالفضل زینعلی در وزن منهای 81 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود قهرمان شد و طلا گرفت.

در بخش کاتای کلاسیک نیز تیم قم با درخشش تیم دو نفره ابوالفضل زینعلی و محمدمهدی افشاری بعد از تیم دو نفره زنجان در جایگاه دوم ایستاد و از این قسمت نیز یک نشان نقره به ارمغان آورد تا در مجموع با یک طلا، سه نقره و دو برنز به کار خود در این دوره از مسابقات پایان بدهد.

انتهای پیام / 78002

نظر شما