شناسهٔ خبر: 34956177 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام عزیزی؛ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت روز کارمند:

انسان می تواند به وسیله کاری که انتخاب می کند خالق خود باشد

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در پیامی فرارسیدن 4 شهریورماه و روز کارمند را به همکاران ورزش و جوانان استان تبریک گفت .

صاحب‌خبر -
حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در پیامی فرارسیدن 4 شهریورماه و روز کارمند را به همکاران ورزش و جوانان استان تبریک گفت .
همکاران ارجمندم؛ تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد شماست.
نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است. درود بر همت بلند‌تان، بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاشهای بی دریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.
به یاد داشته باشید باید مغزهای خود را از اینکه تنها مستخدم دولت باشیم و پشت میز بنشینیم خالی کنیم و برگردیم به اینکه ، انسانیت انسان در رابطه با کار به وجود می آید .
انسان می تواند به وسیله کاری که انتخاب می کند خالق خود باشد.
4 شهریورماه برای من و شما یادآور غم و اندوه سنگین از دست دادن مردی بزرگ، مدیری لایق و پرتلاش، همکاری بی مانند و دوستی مهربان است ...
یاد و خاطره مدیر کل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی، استاد بی نظیر اخلاق و عمل ؛ حسن رضا عمیدیان، را در سالگشت از دست دادنش و تا ابد در خاطره هامان مانا نگه خواهیم داشت.
روحش شاد .
حسن عزیزی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
4 شهریور 98

نظر شما