شناسهٔ خبر: 34955387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تا پایان هفته دولت؛

۱۵۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شازند افتتاح یا کلنگ زنی می شود

شازند- استاندار مرکزی گفت: تا پایان هفته دولت سال جاری مجموعا ۱۵۵ پروژه در شهرستان شازند به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز یکشنبه در جریان بهره برداری از پروژه های هفته دولت شهرستان شازند، اظهار داشت: از مجموع طرح‌های مذکور ۱۴۹ پروژه به بهره برداری می رسد و عملیات ۶ پروژه دیگر نیز آغاز می شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی، استانی و سایر هزینه در نظر گرفته شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۵۵ طرح ذکر شده که تا پایان هفته دولت در سال جاری افتتاح یا کلنگ زنی می شود، ۱۳۵ طرح در بخش عمرانی، ۱۵ پروژه در بخش اقتصادی و پنج پروژه هم در بخش های دیگر است.

آقازاده بیان داشت: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از یکصد نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان شازند شغل ایجاد می شود.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: از جمله کارهای خوبی که در سال جاری در شازند رقم خورده است، موضوع بهره برداری از پروژه های آبخیزداری است. این طرح علاوه بر کنترل آب های روان و سرریز بر اثر بارندگی‌ها، از خاک حفاظت می‌کند و حدود ۱۶ تن خاک که هر سال توسط باران های شدید و روان می شد و به پایین درست می‌رفت با این روند کنترل می شود.

آقازاده همچنین خاطرنشان کرد: امروز همزمان به ۹ روستای شازند آبرسانی شد و عملیات اجرایی ۱۹ روستا در حوزه آبرسانی آغاز شد که برای این طرح ها بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

نظر شما