شناسهٔ خبر: 34954746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشاور رئیس قوه‌قضاییه: جامعه از نظر سیاسی رشد پیدا کرده‌ است

مشاور رئیس قوه‌قضاییه با بیان اینکه ضعف‌هایی مانند بیکاری و فقر همه ما را آزار می‌دهد و دغدغه‌آفرین شده، گفت: لرستان باوجود ظرفیت‌ها از محرومیت رنج می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در آئین افتتاحیه ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری لرستان و دغدغه او در جهت اقتصاد، شغل و درآمد مردم برای جلوگیری از ایجاد جرم، تخلف، دعوا، اختلاف و ناهنجاری اظهار داشت:  امثال این جملات انسان را به این فکر وا می‌دارد که ما باید شاکر نظامی باشیم که همه مسئولان آن دغدغه مردم و مشکلات آنان را دارند.

وی افزود: اگر برخی مسائل سیاسی و برخی کشمکش‌ها هم در این‌جا گفته می‌شود، فقط یک‌طرف آن کشمکش بوده و طرف دیگر آن بلوغ سیاسی‌ست، جامعه از نظر سیاسی رشد پیدا کرده‌ و کوهدشت هم یک جایگاه تأثیرگذار در منظومه سیاسی کشور دارد.

مشاور رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به خدمات دولت در اقصی نقاط کشور عنوان کرد: این خدمات نشان می‌دهد که نظام به فکر تک‌تک آحاد مردم و شهروندان بوده و این از برکات انقلاب ماست.

وی با بیان اینکه کشور ما از ظرفیت‌های فوق‌العاده ارزشمندی در ابعاد مختلف برخوردار شده‌است، بیان کرد: دشمنان از این واهمه دارند که کشورمان به‌سرعت جایگاه خودش را ارتقا داده و توانایی‌هایش را نیز افزایش دهد، هرچند آنان سنگ‌اندازی‌های بسیاری هم انجام می‌دهند.

پورمحمدی با تأکید به اینکه ما خودمان گرفتاری‌هایی را در داخل داریم، گفت: ما مشکلاتی مانند مشکلات سیستم اداری، مشکلات دستگاه قضایی،  مشکلات فرهنگ عمومی، مشکلات اخلاق اجتماعی و مشکلات روابط اجتماعی را بین دستگاه‌های دولتی، مردم و مجموعه‌های مختلف داریم.

مشاور رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به اینکه ما از امکانات خوب و نکات مثبت برخورداریم و در کنار آن نیز نکات منفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما ضعف‌هایی مانند بیکاری، فقر و فقر فرهنگی داریم، این‌ها همه ما را آزار می‌دهد و دغدغه‌آفرین برای همه ما شده‌است. باید تلاش کنیم با همت هم و همه مسئولان در راستای آن‌چه که شایسته مردم و به‌ویژه منطقه کوهدشت است، خدمت‌های خوبی را ارائه دهیم.

پورمحمدی اظهار داشت: لرستان باوجود ظرفیت‌ها، موقعیت‌ها و استعدادهای بسیار از محرومیت رنج می‌برد، نرخ بیکاری این استان نسبت به برخی جاهای کشور نرخ بالایی‌ست، ما وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما