شناسهٔ خبر: 34951946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار بشرویه:

۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهری در بشرویه افتتاح می شود

بشرویه- بیش از ۳۰ پروژه عمرانی خدماتی در هفته دولت امسال با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری بشرویه کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بلالی شهردار بشرویه عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت به پروژه های شهرداری در هفته دولت اشاره کرد و افزود: این پروژه ها ظرف مدت ۶ ماه از دهه فجر سال گذشته تاکنون توسط شهرداری انجام شده است.

 وی از بهره برداری بیش از ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی و نیز دو پروژه مهم کلنگ زنی خبرداد.

شهرداربشرویه با اشاره به پروژه های شاخص افزود: آسفالت معابر با مساحت ۴۵ هزار متر مربع، احداث پارک خطی در بلوار قائم، بوستان مادر، مرمت و تجهیز خانه بومگردی پناهی که یکی از سه خانه قدیمی متعلق به شهرداری ست و زیباسازی و دیوار کشی آرامستان از جمله مهم ترین طرح هاست.

اجرایی شدن عملیات بهسازی و جدول گذاری باند کندرو بلوار امام رضا (ع) از دیگر پروژه های مهم بود که شهردار بشرویه به آن اشاره کرد و افزود: طرح جدول گذاری ، زیر سازی و آسفالت این باند با اعتباری نزدیک به هفتصد میلیون تومان با توجه به درخواست اهالی ساکن در ضلع شرقی بلوار امام رضا (ع) و کسبه آن محل در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به صورت رسمی در هفته دولت انجام می شود.

وی همچنین ادامه داد: شروع به کار احداث یادمان مشاهیر و مفاخر در فاز اول در مجاورت گلزار شهدای این شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در هفته دولت امسال انجام می شود.

بلالی از رفع مشکل ترافیک خیابان ملاعبدالله بشروی خبرداد و گفت: برای روان سازی ترافیک در خیابان ملاعبدالله بشروی طرح یک طرفه شدن این محور به تصویب رسیده که وروداز بلوار و میدان قائم به میدان امام خمینی (ره) و از ملاعبدالله ۱۲ یک طرفه شده و شهروندان برای ورود به بلوار انقلاب اسلامی از مسیر ملاعبدالله ۱۲ به سمت خیابان قلعه نو و برای ورود به بلوار امام خمینی(ره) از مسیر میلان جنب کلینیک بیمارستان شفا عبور و مرور خواهند نمود.

شهردار بشرویه به اولویت های امسال شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: طرح بهسازی تقاطع پارک شکوفه تا بلوار جانبازان از جمله این اولویت هاست چرا که عبورومرور ماشین های سنگین و نیمه سنگین در بلوار جانبازان و ورود آنان به محدوده شهری در محل تقاطع پارک شکوفه و خیابان حجت سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده لذا در فاز اول برای تملک و اجرا با هزینه ای ۱ میلیارد تومانی کار را شروع می کنیم.

وی در پایان نیز گفت: همواره برای اجرای پروژهای عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر در تلاشیم اما کمبود اعتباراتی که تنها از دو محل درآمدهای شهرداری و کمیته برنامه ریزی زیر نظر شورا تعریف و استفاده می شود گاها اجرای پروژه ها را با کندی مواجه می کند.

نظر شما