شناسهٔ خبر: 34951852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به میزبانی قزوین؛

درخشش تیم نجات غریق کردستان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور

تیم نجات غریق استان کردستان در رقابت های اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد توانست با یک طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه سوم تیمی را کسب کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، اولین دوره رقابت های نجات غریق المپیاد استعدادهای برتر کشور روز پنجشنبه 31 مردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد.
این رقابت ها با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۲۳ استان کشور از صبح روز پنجشنبه 31 مردادماه به میزبانی قزوین در استخر تالار شهر آغاز شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد .
ورزشکاران حاضر در این رقابت ها در چهار ماده ۱۰۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل آدمک، ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین و ماده 4 در ۵۰ متر با مانع امدادی با یکدیگر رقابت کردند .
تیم کردستان با پنج شناگر در این مسابقات شرکت کرد و توانست چهار مدال رنگارنگ و جایگاه سوم تیمی را کسب کند.
تیم کردستان در شنای ماده 50 * 4 متر امدادی با ترکیب آرین خازه، آرتین زمانی، پارسا بطی و کیان صادقی جایگاه نخست و نشان طلا را کسب کرد.
آرتین زمانی در ماده 50 متر حمل آدمک با زمان 36.84 یک نشان نقره و در شنای ماده 100 متر بامانع با زمان 1.07.22 یک نشان برنز را بدست آورد و پارسا بطی در شنای ماده 50 متر حمل آدمک با زمان 37.37 یک نشان برنز را از آن خود کرد.
در نتایج تیمی این رقابت ها کردستان با یک نشان طلا، یک نقره و دو مدال برنز جایگاه سوم تیمی را کسب کرد و تیم های تهران و خوزستان در رده های اول و دوم ایستادند.

نظر شما