شناسهٔ خبر: 34949601 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت شبکه فن بازار ملی ایران؛

رویداد «ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت فرش» ششم شهریور برگزار می‌شود

رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت فرش، ششم شهریور ماه همزمان با نمایشگاه فرش دستباف در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در ادامه سلسله رویداد‌های ارائه نیاز (Reverse Pitch)، این بار رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت فرش (INOCARPET)، با تکیه بر دو محور «ارائه نیاز‌های فناورانه فرآیند تولید پشم و ابریشم» و «استفاده از روش‌های فناورانه جهت بازاریابی داخلی و خارجی فرش دستباف» اجرا می‌شود.

این رویداد که به همت شبکه فن بازار ملی ایران و با همکاری مرکز ملی فرش ایران طراحی شده است، ششم شهریور ماه ساعت ۱۲ الی ۱۴ در نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، سالن همایش‌های مروارید، برگزار می‌شود.

در رویداد‌های ارائه نیاز که با هدف «توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان» و «رفع نیاز‌های فناورانه با تکیه بر توان داخلی» برگزار می‌شوند، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با معرفی ظرفیت‌های سازمانی و نیاز‌های حوزه فناوری، فضایی برای بهره‌برداری شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌دهند. شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان، پس از آگاهی از نیازمندی‌های حوزه فناوری، می‌توانند طرح خود را برای رفع آن‌ها ارائه دهند. پس از برگزاری رویداد، جلسه‌هایی بازاریابی B2B میان ارائه‌دهندگان نیاز فناوری و صاحبان نوآوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در رویداد INOCARPET می‌توانند با مراجعه به نشانی http://evnd.co/dViCF، برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به نشانی http://techmart.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۳۱۵ تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت فرش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین مشارکت فرش عظیم‌زاده اجرا شده و برگزاری آن بر عهده شرکت توسعه فناوری و نوآوری شریف، از کارگزاران تبادل فناوری است.
 

نظر شما