شناسهٔ خبر: 34948882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین:

در حوزه جهاد فرهنگی ضعیف عمل کردیم/ دولت‌های نوکرصفت آبروی ایران را زیرسوال می‌بردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما اقتصاد ایرانی می خواهیم و اقتصاد لیبرالی نتوانسته کاری را در این چند سال به پیش ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن رضایی در پنجمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌الملل امام خمینی قزوین برگزار شد، گفت: ملت ایران در چند سال گذشته، دنبال دولت آرمانی و مطلوب بود و مردم ایران به سختی زندگی می کردند چراکه دولت های دیگر به کشور ایران رفت و آمد می‌کردند و این رفت و آمدها به نظام ایران اثرگذار بود و دولت‌های نوکرصفت آبروی ایران را زیرسوال می‌بردند.

رضایی عنوان کرد: دولت‌های وابسته از ترس از دست دادن پست و مقام، استبداد کرده و آزادی مردم را می‌گرفتند و دولت ها ناکارآمد و تابع دستور دولت‌های بیگانه بودند.

وی اضافه کرد: در این شرایط حتی دولت های بیگانه در داخل کشور در حوزه های مختلفی از جمله جاده کشی و اتوبان دخالت داشتند و ملت ایران به دنبال دولت آرمانی بود؛ برای تحقق دولت آرمانی، در ایران مشروطه تشکیل شد و بلافاصله انگلیسی ها وارد شدند و آن را منحل کردند.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ملت ایران به دنبال دولت به معنای واقعی بود و ما دولت مستقل و آرمانی در کشور نداشتیم تا اینکه ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما در فرهنگ و اقتصاد ضعیف هستیم و اشتغال و تولید خوب عمل نشده است؛ سیاستمداران باید پاسخ دهند که چرا در این عرصه ها دچار ضعف هستیم؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: راهی که شهدا و رزمندگان طی کردند ما در اقتصاد طی نکردیم چراکه اگر راه این شهیدان را ادامه می دادیم تحولات بزرگی را در کشور مشاهده می کردیم.

رضایی خاطرنشان کرد: ما مبارزه با آمریکا را در دفاع و امنیت جدی گرفتیم اما در حوزه جهاد فرهنگی ضعیف عمل کردیم؛ امسال سال مهمی برای ما است چراکه آمریکا ما را تحریم کرده است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مردمی و اسلامی از طریق جهاد محقق می شود زیرا اقتصاد ما به جهاد و مبارزه نیاز دارد و ما اقتصاد ایرانی می خواهیم و اقتصاد لیبرالی نتوانسته کاری را در این چند سال به پیش ببرد.

 

نظر شما