شناسهٔ خبر: 34946772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهداف جشنواره مالک اشتر از زبان جانشین معاونت فاوای سپاه

جانشین معاونت فاوای سپاه با اشاره به اهداف جشنواره مالک اشتر گفت: معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حمید باباخانیان در حاشیه هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا (ع)خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نگاه به چند سال گذشته با تمام مشکلاتی که در کشور در بحث تحریم‌ها و دشمنی‌هایی استکبار وجو داشته توانستیم موفقیت‌های بسیار زیادی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان اصلی هر سازمان محسوب می‌شود افزود: امسال نیروی هوافضای سپاه به جهت موفقیت‌هایی که به دست آورده به عنوان نیروی برتر سپاه معرفی شد.

جانشین معاونت فاوای سپاه گفت: زحمات و تلاش‌های مدیران و مسئولان شاغل در سپاه هر ساله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت با توجه به فعالیت‌های سالانه، افرادی که توانسته‌اند موفقیت‌های خاصی را کسب کنند به عنوان برتر معرفی می‌‌شوند که جهت معرفی این افراد جشنواره مالک اشتر برگزار می‌شود.

باباخانیان با اشاره به اهداف جشنواره مالک اشتر افزود: معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

شایسته سالاری در دستور کار جشنواره مالک اشتر

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی و مسئول برگزاری هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی نیز در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر هر ساله در بین سطوح مختلف نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

سرهنگ برات‌زاده افزود: بحث شایسته سالاری را در دستور کار قرار دادیم و جشنواره مالک اشتر زمینه پرورش افراد شایسته است.

وی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه مقاومت، حوزه مقاومت، کانون‌های بسیج، نواحی مقاومت و معاونت‌های ستاد سپاه انصار الرضا (ع) تشویق می‌شوند.

در این مراسم از همسر شهید جابری قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما