شناسهٔ خبر: 34946694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارانی: سپاهان شانس اول قهرمانی است/ زورمان به سپاهانی‌ها نمی‌رسید

از نگاه محمدصادق بارانی، هافبک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سپاهان شانس اول قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

محمدصادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم ما نمایش خوبی داشت، ولی در نیمه دوم عملکرد ضعیفی داشتیم و واقعیت این است که زورمان به سپاهانی‌ها نمی‌رسید. سابقه سپاهان در فوتبال ایران مشخص است و تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است، قطعاً برابر چنین تیمی با مشکل مواجه می‌شود. ما نهایت تلاش‌مان را به خرج دادیم و در زمین مسابقه کم نگذاشتیم، اما واقعاً زورمان به سپاهان نمی‌رسید.

وی در ادامه تأکید کرد: سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است، در ضمن آنها در این بازی تعدادی از بازیکنان‌شان را نیز به همراه نداشتند. خیلی سخت بود که برابر سپاهان دوام بیاوریم و معتقدم که این تیم در فصل جاری شانس اول قهرمانی است.

هافبک شاهین شهرداری بوشهر با بیان این مطلب که در این بازی شرمنده هواداران شاهین شدند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که هواداران با یک باخت دلسرد نشوند و از تیم ما حمایت کنند. ما تیم جوانی داریم و هدف‌مان خوشحال کردن مردم بوشهر است. آقای ویسی هم در رختکن با بازیکنان صحبت کرد. او گفت که ما به تیم بزرگی باختیم و باید این شکست را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

بارانی در مورد دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در هفته دوم لیگ برتر هم تصریح کرد: این بازی هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست، ولی تلاش ما این است که شکست برابر سپاهان را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما