شناسهٔ خبر: 34946596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه بزرگ گردشگری با اعتبار ۱۴.۳ میلیارد تومان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار پروژه بزرگ گردشگری با اعتبار 14 میلیارد و 300 میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه‌ها شامل دو اردوگاه گردشگری و دو اقامتگاه بومگردی است که اجرای آنها تاثیر بسزایی در افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان دارد.

باقری گفت: همچنین سه پروژه شامل یک کارگاه بزرگ صنایع دستی، یک آموزشگاه آشپزی و یک مجتمع اقامتی و پذیرایی با اعتبار حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مجموع 76 فرصت شغلی در استان ایجاد می‌کنند، گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد اشتغال و توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان انجام شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به احداث اقامتگاه‌های بومگردی، هتل‌ و پارک آبی، مراکز اقامتی و اردوگاه‌های گردشگری اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما