شناسهٔ خبر: 34946595 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پایان سرقت های سریالی دادستان قلابی

یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای که با جعل عنوان دادستان و دیگر مناصب مهم اقدام به سرقت اموال شهروندان می کرد ، دستگیر شد .

صاحب‌خبر -

 محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان به تازگی موفق به دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای شده که با جعل عناوینی مانند دادستان، قاضی، دکتر و امثال آن، اقدام به کلاهبرداری گسترده از مردم کرده بود.

---

وی با بیان اینکه این فرد پس از کرایه خودروهای سواری از شهرستان‌های مختلف استان به سمت شهر کرمانشاه، در میانه‌راه خود را دادستان یا قاضی دادگستری معرفی می‌کرد، افزود: این فرد با جلب اعتماد راننده، در میانه راه اقدام به خرید آبمیوه و ریختن داروی بیهوشی در آن کرده و پس از خوراندن به آن‌ها نسبت به سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر وسایل با ارزش اقدام می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: شگرد دیگر وی اخاذی از زنان بود، به این طریق که وی پس از شناسایی زنان جویای کار، اعتماد آن‌ها را جلب و پس از خوراندن آبمیوه حاوی مواد بیهوشی، طلاجات، پول نقد و گوشی آن‌ها را به سرقت می‌برد.

امیری در پایان گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری از این فرد 48 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست، قرار گرفته‌اند در اسرع وقت به شعبه 2 اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند./ فارس

 

 

نظر شما