شناسهٔ خبر: 34946550 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ثبت‌نام در اردوهای یک‌روزه «دهکده نوجوان پلاس» آغاز شد

ثبت‌نام اردوهای یک‌روزه تفریحی آموزشی با عنوان «دهکده‌ی نوجوان پلاس» ویژه‌ پسران ۱۲ تا ۱۵ سال آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و رسانه خبرگزاری برنا؛ اسماعیل قضات‌لو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و دبیر اجرایی برنامه «دهکده نوجوان پلاس» گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های هر کشور به حساب می‌آیند، به همین دلیل جامعه‌ای می‌تواند به سمت موفقیت حرکت کند که برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان خود برنامه‌های کارآمد داشته باشد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: از منظر رهبر معظم انقلاب، گام دوم بیش از هر چیز دیگر متکی بر ایمان، اراده و امید جوانان مومن انقلابی است. با عنایت به اینکه نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور است، اهمیت توجه به دوره نوجوانی برای توانمندسازی نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری، بروز خلاقیت و نوآوری، استعدادیابی، تقویت مهارت کارگروهی، ارتقای اعتماد به‌نفس، تقویت بنیه انقلابی نوجوانان و آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی و... در دستور کار برنامه «دهکده نوجوان پلاس» قرار دارد.

قضات‌لو بیان کرد: در همین راستا، برنامه «دهکده نوجوان پلاس» در قالب اردوهای یک روزه تفریحی آموزشی با برنامه‌های مهارتی و تفریحی متنوعی چون؛ پل معلق ماجراجویی، زوبین، کارگاه چوب، کارگاه خراطی، آشنایی با مهارت نجاری، کارگاه خلاقیت، تیراندازی با تفنگ و تیرکمان، طبخ نان و... برای پسران ۱۲ تا ۱۵ سال در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

وی افزود: نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران و فرهنگ‌سرای خاوران در این برنامه ثبت‌نام کنند. همچنین مساجد، مراکز فرهنگی و هنری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی می‌توانند با ظرفیت ۴۰ تا ۸۰ نفر در قالب گروه‌های ۸ نفره تا پایان شهریور با مراجعه به فرهنگ‌سرای خاوران  ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه «دهکده نوجوان پلاس» می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۳۰۰۷۹۳۲۵۳/ ۰۹۳۰۰۷۹۲۳۵۰/ ۰۹۳۵۱۷۱۷۸۷۷ تماس بگیرند.

نظر شما