شناسهٔ خبر: 34945827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه‌های سعودی؛

الاهلی برای یافتن جانشین «برانکو» خیلی زود دست به‌ کار شد

تهران- ایرنا- براساس گزارش روزنامه المواطن عربستان، باشگاه الاهلی به دلیل نتایج ضعیف این تیم در آغاز فصل جدید و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گزینه قطع همکاری با «برانکو ایوانکوویچ» را مدنظر قرار داده و مذاکرات خود را با یک سرمربی سوئیسی آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه الاهلی که ریاست آن را «احمد الصائغ» بر عهده دارد، به‌تازگی توسط حریف هموطن یعنی الهلال از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

گزارش رسانه‌های سعودی حاکی از آن است که مقامات باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با «کریستین گروس» سرمربی سوئیسی اسبق باشگاه زمالک مصر برای جانشینی وی با مرد کروات آغاز کرده‌اند.

گروس در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ به همراه الاهلی قهرمانی لیگ برتر عربستان را فتح کرد و پس از جدایی موقت بار دیگر به این تیم بازگشت اما موفق به بردن هیچ جامی نشد و در نهایت باشگاه را ترک کرد.

ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل العداله در هفته نخست لیگ برتر عربستان، با ابراز تاسف نسبت به این نتیجه اظهار داشت: از هواداران الاهلی عذرخواهی می‌کنم؛ ماجراجویی در لیگ همچنان ادامه دارد و راه زیادی در پیش داریم؛ در روزهای پیش‌رو اشتباهات رخ داده را تصحیح خواهیم کرد.

با این حال، برخی دیگر از رسانه‌های سعودی مدعی شده‌اند که الصائغ تصمیم دارد تا فرصتی دوباره در اختیار سرمربی کروات قرار داده و در این راستا تصمیم به فروش «دنیل الکسیچ» بازیکن صربستانی تیمش گرفته تا وی را با بازیکنی تازه وارد جایگزین کند.

نظر شما