شناسهٔ خبر: 34945333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

۲طرح هلال احمر در هفته دولت افتتاح می شود

این طرح ها شامل پایگاه بین شهری شهدای رهدار در رودان با هزینه کرد هشت میلیارد ریال و ساختمان اداری هلال احمر شهرستان بندرخمیر با هزینه کرد ۶ میلیارد و ۸۵۱

صاحب‌خبر -

این طرح ها شامل پایگاه بین شهری شهدای رهدار در رودان با هزینه کرد هشت میلیارد ریال و ساختمان اداری هلال احمر شهرستان بندرخمیر با هزینه کرد ۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌های یاد شده رییس سازمان انداد و نجات جمعیت هلال احمر به این استان سفر می کند.

علی اعما برنطین همچنین ادامه داد: سه پروژه شامل مرکز جامع توانبخشی جنعیت هلال احمر هرمزگان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، پایگاه امدادی بندرعباس با اعتبار هشت میلیارد تومان و مجتمع ورزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان درحال ساخت هستند که سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.

وی خاطر نشان کرد: همه این مبلغ تامین شده و انتطار می رود پیمانکاران هم به وعده‌ی خود عمل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اشاره کرد: همچنین ۶ پایگاه امداد و نجات در حال احداث است که ۲ پایگاه توسط خیران ساخته می شود و امید می رود برای بهره برداری در بهمن ماه آماده شوند.

 اعما برنطین همچنین به طرح ملی نذر آب اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری هلال احمر آذربایجان شرقی در روزهای ۶، هفت و هشت شهریور و مشارکت ۲۰ پزشک، کادر درمانی، کارشناس بهداشت محیط در بهداشت محیط در ۱۴ روستای محروم شرق رویدر و غرب فین اجرا می شود.

وی افزود: ویزیت رایگان، توزیع سبد غذایی برای ۲۰۰ خانوار، اهدای اسباب بازی به کودکان و سبد تحصیلی برای ۱۵۰ دانش آموز، ست بهداشتی برای ۳۰ زن باردار ایجاد شبکه آب و لوله‌کشی در منطقه دشت کوران فین از جمله برنامه‌های این طرح است.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام

نظر شما