شناسهٔ خبر: 34945261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مطرح کرد؛ ساختار مقاومت بر اساس قرآن و عترت است

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جامعه ای كه قرآن و عترت را با هم داشته باشد و به این دو امر پیامبر اکرم (ص) توجه ویژه ای داشته باشد، قطعا می تواند در مقابل توطئه ها بایستد و خود را ایمن كند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانعفرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز ( یکشنبه) در سی و هشتمین مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه برادران پایور و وظیفه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه برکات زندگی مأنوس به قرآن است، اظهار داشت: هرچه داریم از برکات قرآن کریم است و باید در همه امور عمل به دستورات قرآن را سرلوحه قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه توجه به قرآن باید از اولویت ها در نیروهای مسلح باشد، افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس بواسطه انس با قرآن، توسل و توکل به خدا مقابل دشنمان اسلام و نظام ایستاند و امروز نیز با توسل و تدبر در آیات و روایات قرآن می توان مقابل توطئه ها و همجه های دشمنان قسم خورده اسلام ایستاد.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شعار رزمندگان این بود که با یک دست قرآن و یک دست سلاح در مقابل کفر و ستیز خواهیم ایستاد و باورها بر این بود که با قرآن به پیروزی خواهیم رسید و این اتفاق افتاد امروز هم نیاز است در یک دست قرآن و سلاح ایمان را دست دیگر نگه داریم تا آسیبی به نظام و کشورمان نرسد.

 

سردار بابازاده با بیان اینکه ساختار مقاومت بر اساس قرآن و عترت است؛ گفت: جامعه ای كه قرآن و عترت را با هم داشته باشد و به این دو امر پیام اکرم (ص) توجه ویژه ای داشته باشد، قطعا می تواند در مقابل توطئه ها بایستد و خود را ایمن كند.

 

 

انتهای خبر/09

 

نظر شما