شناسهٔ خبر: 34944370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پیشکسوتان فوتبال کشورمان در تکه هفتم پایتخت پا به توپ شدند

مصاف کودکان نظام آباد با سرخابی ها

حمیدرضابوجاریان - خبرنگار: کودکان محله نظام آباد در منطقه ۷، پیش از ظهر امروز در دیداری دوستانه با تیم پیشکسوتان استقلال و پیروزی به تساوی رسیدند.

صاحب‌خبر -

در این مسابقه که با هدف گرامیداشت هفته ولایت و ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده ها در زمین چمن شهید جملی برگزار شد، کودکان زیر ۱۲ سال محله نظام آباد در قالب ۳ تیم با پیشکسوتان استقلال و پیروزی به رقابت پرداختند. در پایان رقابت هر یک از تیم ها با نتایج ۳ بر ۳، ۲ بر ۲ و یک بر یک با تیم پیشکسوتان به تساوی رسیدند. این بازی را «سیدمهدی سیدعلی» داور لیگ برتر قضاوت کرد. در تیم پیشکسوتان استقلال و پیروزی چهره هایی چون بهنام ابوالقاسم پور، علی خسروی، مهدی امیر آبادی، رضا حسن زاده، علیرضا فغانی و ... حضور داشتند.

معاون اجتماعی شهردار منطقه ۷ درباره این رقابت گفت: مسابقه فوتیال میان بچه های محله نظام آباد و پیشکسوتان فوتبال کشورمان، اولین برنامه ورزشی با این گستردگی در منطقه است که با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

فائزه دولتی افزود: کودکان و نوجوانان در محله های آسیب دیده و کم برخورداری مانند نظام آباد نیازمند نشاط و شادابی هستند. اجرای چنین برنامه هایی در راستای ترویج نشاط و شادابی و هم راستا با برنامه های شهرداری در تبدیل تهران شهری برای همه است.

برچسب‌ها:

نظر شما