شناسهٔ خبر: 34943153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی برگزار می شود

دبیر اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی اولین اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ زینلی دبیر اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت امروز در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح از برنامه های است که ذیل کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی روز سه شنبه پنجم شهریور ماه از ساعت ۹ و نیم صبح در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می شود.

زینلی اظهار کرد: کلیه پیشکسوتان نیروهای مسلح در این برنامه دعوت شده اند و با توجه به دعوت نامه هایی که ارسال شده پیش بینی بیش از ۸۰۰ نفر را در این برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به جهت دشواری تردد پیشکسوتان جهاد و شهادت در این اجلاسیه یک برنامه دیگر برای هر شهرستان با حضور پیشکسوتان آنها خواهیم داشت.

دبیر اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت بیان کرد: گرداندن پرچم متبرک امام حسین(ع)،اجرای گروه سرود فرزندان آسمان،پخش کلیپ شهید مدافع حرم عبدالله خسروی و تجلیل از خانواده معظم این شهید از برنامه های دیگر این اجلاسیه است.

وی اضافه کرد: همچنین رونمایی از تمبر اختصاصی اجلاسیه، تقدیر از ۱۱ پیشکسوت فرهیخته و رونمایی از کتاب خاطرات دفاع مقدس نیز از برنامه های دیگر است.

زینلی بیان کرد: سخنران اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می باشد.

دبیر اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: در پایان برنامه میثاق نامه اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار پیشکسوت جهاد و شهادت در استان مرکزی داریم خاطرنشان کرد: تکریم از پیشکسوتان جهاد و شهادت و ایثارگران نیروهای مسلح، تبیین نقش و جایگاه پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر و انتقال تجارب ایثارگری های پیشکسوتان به نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری این اجلاسیه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما