شناسهٔ خبر: 34941684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

معرفی جانشین احتمالی برانکو در جده

تیغ اخراج بر گردن برانکو؛ تعیین جانشین برای پروفسور

در ادامه گمانه زنی ها پیرامون آینده مربی کروات در الاهلی رسانه ها از بازگشت قریب الوقوع مربی سوئیسی و محبوب گذشته سبزها به جده خبر می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو ماه بعد از آغاز همکاری برانکو ایوانکوویچ با الاهلی، شروع ناامیدکننده مربی موفق سابق پرسپولیس در جده تمامی پیش بینی ها را تغییر داد تا جایی که شایعه اخراج و برکناری سرمربی کروات بعد از بسته شدن پرونده هفته اول لیگ عربستان به یکی از سوژه های داغ رسانه های سعودی تبدیل شد.


در شرایطی که امیر منصور بن مشعل رئیس الاهلی در گفتگویی از تعیین تکلیف برانکو بعد از نشست با این مربی خبر داد و دیروز هم اعلام شد پروفسور به صورت مشروط  برای یکی دو هفته دیگر در الاهلی ماندنی شد سایت کورة در خبری مهم مدعی شد باشگاه الاهلی جانشین احتمالی برانکو را انتخاب و مذاکرات پنهانی با این مربی را آغاز کرده است.


چهره ای سرشناس و محبوب نزد طرفداران الاهلی که سابقه هدایت این تیم را برعهده دارد و در حال حاضر روی نیمکت رهبری الزمالک مصر حضور دارد. کریستین گروس از سوئیس همان گزینه ای است که کورة مدعی شد با سبزپوشان جده مذاکرات محرمانه ای انجام داد تا دوباره هدایت این تیم را در دست بگیرد.


تساوی 1-1 برابر العداله در هفته اول لیگ عربستان خشم طرفداران الاهلی را بیشتر کرد اما مدیران باشگاه دوباره به مربی کروات اعتماد کردند بلکه او طی دو هفته آتی نتایج مد نظر را کسب کند اما طرفداران الاهلی خواستار بازگشت مربی محبوب خود کریستین گروس هستند که طی سه سال بهترین نتایج تاریخ الاهلی را کسب کرده است.

نظر شما