شناسهٔ خبر: 34941086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ملایر

کلنگ زنی و افتتاح ۱۳۰ طرح و پروژه در ملایر

ولدی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در ملایر کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر نگار شبستان  از ملایر ، «قدرت الله ولدی» در جمع خبرنگاران ملایر گفت: هفته اول شهریور و گرامیداشت هفته‌ی دولت، یادآور از جان گذشتگی فرزندان پاک باخته‌ی انقلاب، اسطوره‌های صداقت، تعهد و احیاگران فرهنگ خدمت‌رسانی شهیدان رجایی و باهنر، و نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه با همت و بی‌منت ردای مقدس خدمت به تن کردند.

 

فرماندار ملایر افزود: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران است؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شوند. 


ولدی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۰ پروژه و طرح مختلف در  ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.


وی اضافه کرد: همچنین ۴ طرح و پروژه مهم بزرگ نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آماده افتتاح است که زمان افتتاح آن مشخص نیست و قرار است با حضور تعدادی از مسئولان ارشد استان و کشور افتتاح شود.


 
فرماندار ملایر با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان ملایر در حوزه های مختلف تصریح کرد:افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶۱ میلیارد  تومان پروژه رقم بسیار بالایی است که در استان جایگاه خوبی را در این زمینه داریم.


وی در ادامه با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های شهرستان ملایر گفت: تعداد زیادی پروژه و طرح ملی بزرگ و اشتغالزا در  شهرستان ملایر در دست دستور کار اقدام و افتتاح است. 

 

ولدی  پیگیری سایت شهر نمایشگاهی برای بحث مبل و منبت ا،یجاد مرکز تخصصی مبل و منبت در ملایر ،پیگیری احداث  گلخانه ،در دست اقدام بودن جنگل کاری یکصد  هکتار جنگل در شهرستان ملایر را از برنامه های در حال پیگیری و انجام در ملایر برشمرد.


  
وی  اجرای ۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی از ۲۸ طرح اقتصاد مقاومتی  استان در ملایر، تکمیل پروژه‌های ملی شامل تصفیه خانه آب ملایر ،آبرسانی از سد کلان ،مرمت جاده‌ها  تکمیل پروژه‌های دانشگاه ملایر ،تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ،تکمیل پروژه های بهداشت و درمان در سطح شهرستان از برنامه های در دست اقدام و انجام  دیگر برشمرد.


 وی همچنین به ثبت جهانی نوشیجان و ثبت جهانی مبل و منبت در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ثبت جهانی این دو مهم جشن جهانی  شدن این دو را برگزار کنیم .


فرماندار ملایر  همچنین به برگزاری جشن جهانی انگور ملایر اشاره کرد و تصریح کرد: این جشن با حضور پرشور مردم بعد از محرم و صفر برگزار خواهد شد . 

نظر شما