شناسهٔ خبر: 34940622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جباری: به خاطر ۳ میلیون نمی‌توانم روی نیمکت پرسپولیس بنشینم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: به خاطر بدهی ۳ میلیون تومانی باشگاه به هیات فوتبال اجازه نشستن روی نیمکت تیم نوجوانان پرسپولیس را ندارم.

صاحب‌خبر -

رضا جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر گفت: پرسپولیس توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. برای اولین بازی، پیروزی و کسب سه امتیاز حائز اهمیت بود که خوشبختانه این بازی با برتری به پایان رسید.

وی با اشاره به عملکرد فنی بازیکنان افزود: کادرفنی تغییراتی داشته و به زمان نیاز است تا بازیکنان با شرایط به صورت کامل هماهنگ شوند. عملکرد بازیکنان بد نبود اما برای موفقیت باید عملکرد خیلی بهتری داشته باشند تا بتوانند همچنان موفق ظاهر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: کالدرون مربی خوب و کار بلدی است و به طور حتم با این روند دوباره می‌توانیم موفقیت‌های پرسپولیس را شاهد باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای موفقیت تنها همت کادر فنی و بازیکنان لازم نیست بلکه برای موفقیت باید تمام قسمت‌های پازل تکمیل باشد. حمایت باشگاه و مسئولان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم در این بخش هم مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازهم می توان شاهد قهرمانی پرسپولیس بود اظهار داشت: از الان نمی‌توانیم موفقیت را پیش بینی کنیم اما این تیم پتانسیل تکرار موفقیت‌های گذشته را دارد. با یک بازی نمی‌توان در مورد کالدرون قضاوت کرد اما کارنامه او نشان می‌دهد که می‌توان به موفقیت‌های پرسپولیس خوشبین بود.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در مورد شرایط آکادمی این باشگاه  خاطر نشان کرد: ممکن است مسئولان باشگاه از دست من ناراحت شوند اما این حرف من، حرف تمام افرادی است که در آکادمی پرسپولیس مشغول به کار هستند. مربیان تیم‌های پایه یازده ماه است که حقوقی دریافت نکردند از طرفی هیچ توجهی هم به آکادمی صورت نمی‌گیرد. من به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس به خاطر طلب سه میلیونی به هیات فوتبال که باشگاه آن را پرداخت نکرده چند هفته است که نمی‌توانم روی نیمکت تیمم در بازی‌ها بنشینم.

جباری گفت: همه ما برای تیم‌های پایه پرسپولیس زحمت می‌کشیم آن هم به این خاطر که عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم و خودمان را از خانواده باشگاه می‌دانیم اما اینکه به خاطر سه میلیون نتوانم روی نیمکت تیمم بنشینم، نه در شان و شخصیت من است و نه باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس.

نظر شما