شناسهٔ خبر: 34940019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خواب تابستانی وبسایتهای باشگاهی در خوزستان

سایت سه باشگاه خوزستانی ماه هاست در خواب زمستانی به سر می برند و اخبار تیم های خود را پوشش نمی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بعد از سقوط استقلال خوزستان، سهمیه لیگ برتری خوزستان به عدد ۳ رسید که البته هر سه تغییرات زیادی داشته اند.


نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار تحول بیشتری نسبت به دو تیم دیگر داشته و انها در هفته اول در خانه برابر تراکتور به تساوی رسیدند. فولاد با نکونام و نفت آبادان با اسکوچیچ نیز روبه روی هم قرار گرفتند که این دیدار به نفع آبادانی ها به پایان رسید.


نکته جالب این سه تیم وضعیت بد سایت باشگاه شان است، در حالی که تیم های بزرگ در فوتبال جهان و آسیا تمام اخبار روزانه تیم خود را به همراه گزارش تصویری تمرینات و مصاحبه های مختلف با بازیکنانشان را روی خروجی سایت خود قرار می دهند تا اطلاعاتی به خبرنگاران و سایت های مختلف ارائه داده باشند.

 

سایت باشگاه صنعت نفت از روز ۳۰خرداد آپدیت نشده و هیچ خبر نقل و انتقالاتی در این فصل ، مصاحبه با بازیکنان، دیدارهای دوستانه، کنفرانس(قبل و بعدبازی) و گزارش بازی روی خروجی قرار نگرفته و صحبت های سرجیو سرمربی سابقشان روی اسلاید اصلی آن قرار دارد.

 


باشگاه فولاد که در این امر همیشه پیشگام بوده نیز پس از بازی دوستانه با ذوب آهن در ۸ مرداد ماه، هیچ خبر فوتبالی از قبیل خبر نقل و انتقالاتی، مصاحبه با بازیکنان، اخبار تیم، دیدارهای دوستانه، کنفرانس(قبل و بعدبازی) و گزارش بازی روی خروجی قرار نداده است.

 

 

نفت مسجدسلیمان تقریبا همین وضعیت را دارد، پس از ۱۳ اردیبهشت سایت این باشگاه به خواب زمستانی رفت. انها علاوه بر پوشش ندادن هفته های اخر لیگ هجدهم ، هیچ خبری تا قبل از بازی با تراکتورسازی را پوشش نداده و تنها بعد از بازی با تراکتورسازی یک گزارش تصویری اختصاصی و دو مصاحبه را روی خروجی قرار داده اند.

 

نظر شما