شناسهٔ خبر: 34939603 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

یک‌شنبه ۳ شهریور | نرخ دلار و یورو در صرافی ملی؛ دلار ارزان شد

همشهری آنلاین: قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته و برهمین اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۳ هزار تومان تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، ‌ صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز قبل ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی است قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته است که مهمترین علت کاهش قیمت از نگاه فعالان بازار، کاهش تقاضا و سفته‌بازی در این بخش است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما