شناسهٔ خبر: 34939079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهبود شرایط اقتصادی سمنان نیازمند توجه به صنعت گردشگری است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه توسعه گردشگری در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی اثرگذار است گفت: باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری و صنعت توریسم برای بهبود شرایط اقتصادی کنونی وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی صبح امروز در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان و مسئول بسیج کارمندان استان سمنان که در دفتر فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان در توسعه و رونق اقتصادی و گردشگری استفاده شود.

وی توجه به صنعت توریسم را در توسعه استان بسیار اثرگذار دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای همگان باید امکان‌پذیر باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به رویکرد سپاه در خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات اجتماعی مختلف گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری با میراث فرهنگی استان در راستای ارائه خدمات اجتماعی باهدف توسعه اشتغال‌زایی را داریم.

سرهنگ دامغانی گفت: فعالیت در حوزه گردشگری در استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود بسیار بیشتر از این‌ها باید باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این دیدار از آمادگی این اداره کل برای همکاری با سپاه استان سمنان در ارتقا و تقویت بنیان‌های اقتصادی استان سمنان خبر داد.

مهدی جمال عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه صنایع استان سمنان در شهرستان‌های مختلف استان سمنان وجود دارد؛ ما اعلام می‌کنیم آماده‌ایم با بسیج کارمندان استان سمنان در ایجاد مشاغل خانگی در حوزه صنایع‌دستی نیز همکاری لازم را داشته باشیم.

وی بیان داشت: همکاری اداره کل میراث فرهنگی با مجموعه بسیج تاکنون خوب بوده است و ما درصدد تقویت این همکاری در حوزه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما