شناسهٔ خبر: 34936662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از ۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای همدان همزمان با هفته دولت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان از بهره برداری ۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای همدان همزمان با هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: حبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت: ۳ پایگاه جاده‌ای در استان همدان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه ۳ پایگاه جدید در منطقه «میانده» تویسرکان، «سد کلان» ملایر و «قینرجه» رزن آماده بهره برداری شده است، عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها شمار پایگاه‌های امدادی اورژانس استان همدان با در نظر گرفتن دانشگاه مستقل علوم پزشکی اسدآباد به ۶۰ پایگاه می‌رسد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ پایگاه جاده‌ای و شهری دانشگاه علوم پزشکی همدان در استان همدان فعال است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان با بیان اینکه استاندارد پایگاه‌های امداد جاده‌ای بر مبنای هر ۴۰ کیلومتر مسیر یک پایگاه است، ادامه داد: سه پایگاه امداد جاده‌ای جدید نیمه دوم سال جاری در جربانلو رزن، آزاد راه ۲ همدان- ساوه و آب مشکین کبودراهنگ راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: امسال در هفته دولت پایگاه شهری ۳ در میدان استقلال شهر ملایر بهره برداری می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت: استاندارد پایگاه‌های شهری برای ۵۰ هزار جمعیت نخست یک پایگاه و پس از آن برای ۶۰ هزار جمعیت بعدی یک پایگاه دیگر ساخت می‌شود.

معصومی افزود: هم اکنون ۱۰ پایگاه اورژانس شهری در همدان، سه پایگاه در ملایر، ۲ پایگاه در نهاوند، ۲ پایگاه در تویسرکان، ۲ پایگاه در بهار و مابقی شهرستان هر کدام یک پایگاه، در مجموع ۲۲ پایگاه شهری در این استان فعال است.

او گفت: در هفته دولت تعداد پایگاه اورژانس به ۶۰ مورد می‌ رسد و پایان سال به ۶۳ مورد و دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ تکلیفی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ب


فعالیت ۵۵ پایگاه جاده‌ای و شهری دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

برچسب‌ها:

نظر شما