شناسهٔ خبر: 34936435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آتش‌سوزی مهیب در یک واحد تولیدی ایوانکی/ حریق مصدومی نداشت+ تصاویر

آتش‌سوزی مهیبی ساعتی پیش در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی رخ داد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد؛ این حادثه مصدومی نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آتش‌سوزی مهیبی دقایقی پیش در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی رخ داده است و بر اساس پیگیری‌های خبرنگاران فارس، نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

بررسی‌های اولیه خبرنگاران فارس نشان می‌دهد این آتش‌سوزی گسترده در شرکت سیم راد سما در شهرک صنعتی ایوانکی رخ داده است.

گفته‌ می‌شود حریق در نزدیکی مخزن گاز به وقوع پیوسته که بسیار خطرناک بوده و عوامل آتش‌نشانی و نیروهای امداد و نجات در حال ایمن‌سازی محیط و اطفای آتش هستند.

گروه‌های آتش‌نشانی و نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند؛ اما حجم آتش بسیار زیاد است. تصاویر زیر را ببینید:

10:40  حریق مهار شد

بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در شهرستان گرمسار، به سرعت دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی ایوانکی و علی‌آباد به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش‌نشانی، حریق در این واحد تولیدی هم‌اکنون مهار شده و نیروهای عملیاتی در حال ایمن‌سازی محیط هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته؛ اما خسارت‌هایی بر جای گذاشته و علت وقوع حریق و خسارت‌های رخ‌داده در دست بررسی است.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما