شناسهٔ خبر: 34936009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلیل از برترین‌های بسیج در جشنواره مالک اشتر خراسان‌جنوبی

طی مراسمی برگزیدگان هشتمین جشنواره مالک اشتر خراسان‌جنوبی معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی صبح امروز با حضور فرماندهان، مسؤولین و برگزیدگان این جشنواره در سطح ستاد و نواحی مقاومت بسیج سپاه استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

محمدحسین چهکندی دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی نیروی انسانی را از ارکان مهم هر سازمانی دانست و گفت: موفقیت و عدم موفقیت هر سازمانی وابسته به نیروی انسانی آن سازمان است.

وی سرمایه انسانی مؤمن، متعهد، مدیر، کارآمد و باانگیزه بزرگترین مزیت رقابتی را نقطه قوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی است.

دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر با هدف ایجاد روحیه نشاط و تحرک سازمانی هر سال در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، افزود: توسعه فرهنگ شایسته سالاری با شناسایی، معرفی و تقدیر از سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر نیروهای مسلح مبنی بر رصد و پایش علمکرد آن‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

چهکندی با اشاره به اینکه نوآوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاک‌ها رده‌‌های برتر بوده، افزود: قریب به ۱۰ سال این جشنواره به‌صورت استانی برگزار می‌شد که طی دو سال اخیر در سطح شهرستانی، حوزه‌ها و تیپ صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس؛ در جشنواره‌های شهرستانی 300 نفر از فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های برتر تجلیل و امروز نیز حدود 300 نفر تشویق و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/69039/ج

نظر شما