شناسهٔ خبر: 34933244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابراهیمی:خوشحالم که اولین گل تاریخ لیگ گل گهر را زدم/ در سیرجان به استقلال و پرسپولیس هم باج نمی‌دهیم

مدافع گلزن گل گهر سیرجان گفت: بابت اینکه اولین گل تاریخ لیگ برتر تیم گل گهر را زدم بسیار خوشحالم و آن را لطف خدا می‌دانم.

صاحب‌خبر -

سید علیرضا ابراهیمی مدافع کرمانی تیم گل گهر سیرجان که اولین گل تیمش را در تاریخ رقابت های لیگ برتر مقابل تیم نساجی به ثمر رساند در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اولین گل، گل گهر در لیگ، قرعه‌های پیش روی این تیم، شرایط سیرجانی‌ها در ادامه رقابت ها، حضو ر بانوان در استادیوم‌های ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.  

در مورد  اولین گل  تیم گل گهر سیرجان که توسط شما به تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال به ثمر رسید بیشتر توضیح دهید. 

خدا را شکر که توانستیم بعد از گلی که از نساجی دریافت کنیم، در فاصله‌ای کوتاه آن را جبران کنیم. اگر در فوتبال از تیمی گلی دریافت کنید و بعد از ۵ دقیقه گل نزنید، دیگر جبران نتیجه بسیار سخت خواهد شد و بازی به سمت شکست پیش می‌رود. من حدود ۴ سالی است که در گل گهر حضور داشته و به جو  و شرایط ورزشگاه و تیمم اشراف کامل دارم. از طرفی بازوبند کاپیتانی به من سپرده شده است که این اتفاق وظیفه من را سنگین‌تر می‌کرد تا در این بازی تمام توان خود را برای موفقیت تیمم بگذارم. از اینکه اولین گل تاریخ لیگ برتر تیم گل گهر را زدم بسیار خوشحالم و آن را عزتی از طرف خدا می‌دانم.

بیشتر خوانید: مدافع گل گهر اولین گل به خودی لیگ نوزدهم را به ثمر رساند

هواداران فوتبال تیم گل گهر را همچنان با دیدگاه یک تیم دست اولی ارزابی می‌کنند، نظر شما چیست؟

همه نگاه‌ها روی گل گهر مانند یک تیم لیگ یکی است و تفکرات بر این است که سقوط می‌کند. اما کادر فنی تیم ما متشکل از کسانی است که در لیگ برتر حضور داشتند و به عنوان کارشناس فعالیت دارند. همچنین حدود ۹۰ درصد بازیکنان گل گهر فصل گذشته  در لیگ برتر توپ می‌زدند، بنابراین از نظر من تیم خوب و یکدستی داریم که بی حاشیه به تمرین می‌پردازد. با توجه به بازی که در لیگ مقابل نساجی داشتیم خیلی از طرفداران فوتبالی فکر می‌کنند تیم ما لیگ یکی است، اما خطاب به آن‌ها می‌گویم از این خبر‌ها نیست! حداقل در سیرجان به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. همه ما  دنبال آن هستیم تا رتبه تیم را تک رقمی کنیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

قرعه گل گهر در لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

صرف نظر از بازی که با نساجی داشتیم و خستگی بازیکنان که در این مصاف کاملا مشهود بود، در نهایت به قرعه‌های خوبی در لیگ برتر برخورد کردیم و انتظار داشتیم با تیم‌هایی که فکر می‌کردیم در این هفته‌های پیش رو مصاف کنیم. امسال تیم خوبی داریم و کادرمان به بازیکنانش اعتقاد ویژه‌ای دارد که به ما در دیدارهایمان کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: گل گهرسیرجان یک - نساجی مازندران یک/ تقسیم امتیازات بگوویچ و مهاجری در ایستگاه اول

با توجه به ترافیک بالای خط دفاعی گل گهر، رقابت برای حضور در ترکیب فیکس را چطور می‌بینید؟

برای اینکه تیمی موفق باشد در چندین پست بازیکن جذب می‌کند و طبیعتا رقابت بین بازیکنان برای حضور در ترکیب فیکس پیش می‌آید. من بابت این اتفاق مشکلی احساس نمی‌کنم و مهم نیست که در ترکیب اصلی باشم یا خیر. تا زمانی که در تیمم حضور دارم از جان و دل برایش مایه می‌گذارم چرا که موفقیت گل گهر برای من در اولویت است.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیمی اولین گلزن تیم گل گهر سیرجان

نظر شما