شناسهٔ خبر: 34933097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت دهه امامت و ولایت:

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر در بندرعباس برگزار شد

به مناسبت دهه امامت و ولایت، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر در محله الشهداء بندرعباس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی مطلوبی »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الشهداء در آیین اختتامیه این جشنواره، بزرگداشت عید سعید غدیر، تبیین فلسفه غدیر و امامت و ولایت برای نوجوانان و جوانان، گام برداشتن در مسیر انتقال پیام غدیر و ایجاد شور و نشاط دربین اهالی به ویژه نوجوانان و جوانان را از اهداف برگزاری این رخداد برشمرد.

 

وی با بیان اینکه پیام اصلی غدیر وحدت آفرینی و حمایت و پشتیبانی از مقام ولایت است، افزود: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه داشت.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الشهداء ادامه داد: این جشنواره در شش رشته شامل مسابقات کتبی حفظ قرآن کریم، خطبه غدیر، نقاشی غدیر، روزنامه دیواری با محوریت غدیر، دومیدانی و آمادگی جسمانی برگزار گردید که با استقبال خوب برادران و خواهران روبرو شد.

 

وی با اشاره به حضور 215 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان در بخش مسابقات جشنواره، عنوان کرد: پس از برگزاری مسابقات، جوایز نفیسی در آیین به برترین های هر رشته اهدا شد.

 

 

مطلوبی از سخنرانی امام جماعت مسجد، جشن شب عید غدیر ویژه عموم مردم، جشن عید ویژه نوجوانان و جوانان، پخت غذای و اطعام غدیر، برگزاری دعای پر فیض ندبه، آذین بندی مسجد و خیابان های محله را از برنامه های جنبی این جشنواره ذکر کرد.

 

 

وی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر به همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج الشهداء و با همکاری پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) و شهرداری منطقه ۳ بندرعباس در محله الشهداء برگزار شد.

 

 

نظر شما