شناسهٔ خبر: 34932485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: پس از بازی به هواداران فیورنتینا اشاره کردم که دیر شده است و به خانه‌ بروید؛ 90 دقیقه به ناپولی توهین کردند

محمد رضایی

کارلتو در دیداری دشوار با سه امتیاز از فلورانس خارج شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیدار فیورنتینا-ناپولی در هفته اول سری آ با پیروزی 4-3 شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت.

پس از این بازی، آنچلوتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

فیورنتینا به خوبی توپ را بین خطوط به حرکت درآورد و همین موضوع باعث شد تا چندین کارت زرد دریافت کنیم. به همین دلیل برای جلوگیری از دریافت کارت های بعدی، تصمیم گرفتیم در خط دفاعی با تراکم بیشتری بازی کنیم.

امشب، به خوبی دفاع نکردیم و این موضوع ناراحت کننده است. در پرس کردن، سریع ظاهر نشدیم اما وقتی کمی از سرعت بازی فیورنتینا کاسته شد، توانستیم توپ را به کنترل دربیاوریم. با توجه به همه اتفاقات بازی، 3 گل دریافت کردیم اما در عوض در یک بازی خارج از خانه 4 گل زدیم؛ در کل شرایط خیلی بد به نظر نمی رسد.

در جوی ملتهب و خصمانه، 90 دقیقه بازی در فلورانس برای ناپولی آسان نبود. 90 دقیقه توهین شنیدیم اما در پایان بازی به سمت تماشاگران رفتم و به آنها اشاره کردم که به خانه بروند چون دیگر (برای پیروزی آنها) دیر شده است! پدرم از طرفداران فیورنتینا بود بنابراین شنیدن 90 دقیقه توهین از سوی آنها، اصلا خوشایند نیست. به افتخار هواداران شگفت انگیز فیورنتینا، کلاه از سر برمی دارم اما چند احمق دقیقا پشت نیمکت ما نشسته بودند.

مسئولیت نتایج این فصل ناپولی با من است و با توجه به کیفیت ترکیب، گفتم که این تیم می تواند برای فتح اسکودتو رقابت کند. این مسئولیتی است که کل تیم باید آنرا بپذیرد چون واقعا ترکیب قدرتمندی داریم. امشب این موضوع را نشان دادیم که حتی وقتی خوب بازی نمی کنیم، می توانیم برنده شویم.

هفته آینده به مصاف یوونتوس می رویم و می دانیم با وجود اینکه تازه هفته دوم است، پیچیده ترین دیدار سری آ در انتظار ماست. می دانم که در هفته آینده، ساری را در تورین نخواهم دید بنابراین از همین جا برای او آرزوی بهبودی سریع می کنم.

نظر شما