شناسهٔ خبر: 34931986 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

اعلام آمادگی کیش برای میزبانی رویداد‌های بین‌المللی ورزشی اعزام تیم‌های ورزشی منطقه آزاد کیش به مسابقات استعدادهای برتر کشور اعضای هیأت داوران سومین جشنواره موج کیش معرفی شدند

اخبار ویژه

صاحب‌خبر -

اعلام آمادگی کیش برای  میزبانی  رویداد‌های بین‌المللی ورزشی

امیری خراسانی از بستر سازی مناسب جزیره کیش برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی خبر داد. به گزارش ایلنا؛ امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در خصوص برنامه ریزی های این مجموعه گفت: جزیره کیش همواره می تواند میزبان شایسته ای برای رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین المللی باشد و میزبانی از مسابقات غواصی ارتش های جهان ۲۰۱۹ در مرداد،گواه این توانمندی است.

 وی افزود : در پی این رویداد و با توجه به امکانات خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه، آبان امسال میزبان مسابقات جهانی کبدی خواهیم بود و در حاشیه این رویداد بین المللی ، برای  استقرار کنفدراسیون جهانی کبدی در جزیره کیش هم تلاش می کنیم.

امیری همچنین با اشارهبه برگزاری رویدادهای  غواصی و نجات غریق در کیش گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین موسسه ورزش و فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، این رویدادها  در شش ماهه دوم امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد.

 

اعزام تیم‌های ورزشی منطقه آزاد کیش به مسابقات استعدادهای برتر کشور

تیم ترامپولین پسران، تیم های شنا دختران و پسران و همچنین تیم دختران کاراته کای کیش به دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا؛  دومین دوره مسابقات ترامپولین استعدادهای برتر کشور در بخش پسران 9  تا  11 شهریور به میزبانی تبریز برگزار می شود که تیم جزیره کیش با ترکیب امیرعلی عسگری، آرتین آردین زاده، محمدطاها تنهایی، امیرمحمد میرشفیعی، امیرعلی ربیعی و امیر حسین ربیعی به مربیگری و سرپرستی ماهان باژرنگ در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت. تیم شنای دختران جزیره کیش نیز برای شرکت در دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور از 8 تا 10 شهریور با ترکیب رها ویسی خانی، مهرانا پیرهادی و آوا رئوفی نیا به مربیگری و سرپرستی فاطمه جوادی به این رقابت‌ها اعزام می شوند. همچنین در بخش پسران شناگر، تیم جزیره کیش با ترکیب امیرعلی جعفرنیا، کسری براتیان، شارمین نیک فرجام، بهامین پورشکری، آرتا محمدی، محمد غلامی، امیرعلی سلیمانی و نیما کشاوری به مربیگری و سرپرستی جواد روئینا از  6 تا 10 شهریور در کرمانشاه به مصاف حریفان خود می روند.

 

اعضای هیأت داوران سومین جشنواره موج کیش معرفی شدند

با حکم ابراهیم حصاری دبیر «سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش»، بهنام بهزادی (نویسنده وکارگردان)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، نرگس آبیار (نویسنده و کارگردان)، آرین وزیر دفتری (نویسنده کارگردان فیلم کوتاه) و پگاه آهنگرانی (بازیگر و مستندساز) به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره موج کیش معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سومین دوره‌ «جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش» از پنجم تا هفتم شهریور امسال با دبیری ابراهیم حصاری در جزیره‌ زیبای کیش برگزار می‌گردد.

 

نظر شما