شناسهٔ خبر: 34931951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظام اسلامی ایران پیچیده ترین دوران را تجربه می کند

کلانتری با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی است که خدمات نظام را برای مردم تبیین کنیم، گفت: اکنون در مقطعی هستیم که پیچیده ترین دورانی است که نظام ما تجربه می کند، هر چه شرایط پیچیده تر باشد، تصمیم سخت تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» شامگاه شنبه ( ۲ شهریور) در  نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خواست ملت در انقلاب، عدالت و حاکمیت ارزش های اسلامی بود که در انتخابات تاریخی ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی بعد از انقلاب تجربه های ارشمندی کسب کرد، اظهار داشت: در یک مقطعی با روی کار آمدن شهید باهنر و شهید رجایی کارهای ماندگاری انجام شد که به واسطه جوهره اخلاص و نوع نگاه این شهدا بود.

 

وی با بیان اینکه شهید رجایی روح معنوی داشت، نگاهش در مسیر اهل بیت علیهم السلام بود و دشمن تحمل دیدن این چنین شخصیت هایی را نداشت، اضافه کرد: همچنین رفتارهای توهین آمیز بنی صدر را نیز فراموش نمی کنیم  که می خواست شهید رجایی را تحقیر کند، عزت را خدا می دهد، شهید رجایی با تمام وجودش خدمت می کرد صادقانه آمد و تا آخر ایستاد.

 

کلانتری در ادامه، با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی است که خدمات نظام را برای مردم تبیین کنیم، گفت: اکنون در مقطعی هستیم که پیچیده ترین دورانی است که نظام ما تجربه می کند، هر چه شرایط پیچیده تر باشد، تصمیم سخت است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شرایطی که استکبار با تمام توان مقابل ایران ایستاده، اقدامات هنرمندانه است، یادآور شد: اگر آمریکا اقدامی انجام نمی دهد می داند برایش هزینه دارد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اراده آمریکایی ها فشار حداکثری بر نظام جمهوری اسلامی است که یا نظام پای میز مذاکره بشیند یا ساختار آن را برهم بزنند، گفت: اعلام می کردند ایران جشن ۴۰ سالکی را نمی بیند، اما دیدیم علیرغم همه کمبودها، مردم نیز پای نظام بودند و هستند.

 

کلانتری آینده را ازآن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با اشاره به اینکه در این شرایط کار کردن خیلی راحت نیست، گفت: با تدابیر رهبر انقلاب دولت مسیر را به خوبی طی می کند.

نظر شما