شناسهٔ خبر: 34931765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی تجاوزگری رژیم صهیونیستی؛

مقابله پدافند سوریه با تجاوز صهیونیست‌ها‎‎

پدافند هوایی ارتش سوریه، شماری از موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی را قبل از اصابت به هدف، رهگیری و منهدم کرد

صاحب‌خبر -

مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم‎، پدافند هوایی ارتش سوریه هشت موشک شلیک شده از جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی را در اطراف منطقه عقربا در جنوب شهر دمشق، رهگیری و منهدم کرد.

این شبکه تلویزیونی از چند مرتبه حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی دمشق خبر داد و این حملات، خسارت جانی نداشت.

همچنین؛ شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از «منابع اسرائیلی» اعلام کرد پهپادهای بمب گذاری شده به همراه جنگنده های «اف 16»، حملات به منطقه عقربا را اجرا کردند.

بیانیه ارتش سوریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دمشق؛ ارتش سوریه از حمله نیمه شب اهداف متخاصم خبر داد و افزود: سامانه موشکی، بیشتر این اهداف را منهدم کرد. 

در بیانیه ارتش آمده است: هدف های متخاصم از آسمان جولان اشغالی به سمت دمشق در حرکت بودند که به وسیله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، رهگیری و منهدم شدند.

وحشت صهیونیست ها از واکنش سوریه

در پی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، ارتش این رژیم به حال آماده باش درآمد. همچنین رسانه های صهیونیستی با اعلام پایان حمله هوایی به جنوب دمشق، اعلام کردند ارتش «اسرائیل» شماری از سکوهای پرتاب موشکی گنبد آهنین را فعال کرد.
بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در پیام توئیتری، تجاوز هوایی به سوریه را برعهده گرفت، وی پس از حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب دمشق اعلام کرد: برای ناکام کردن حمله علیه اسرائیل به طور جد تلاش کرده ایم!
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نشستی را با کابینه امنیتی خود برگزار کرد و شخصا اوضاع (حملات هوایی به سوریه) را دنبال می کند. 

 

 

نظر شما