شناسهٔ خبر: 34931600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با هفته دولت:

٥٠٢طرح عمراني و اقتصادي در استان لرستان به بهره برداري مي رسد

استاندار لرستان، گفت: طي هفته دولت ۵۰۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۶۵میلیارد تومان به بهره برداري مي رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري شبستان از خرم آباد، سيد موسي خادمي، امشب(٢ مرداد) در جمع خبرنگاران l، افزود: از مجموع طرح هاي عمراني ٤٨٦ مورد افتتاح و مابقي كلنگ زني مي شود.


استاندار لرستان، اظهار داشت: از مجموع طرح ها تعداد ۴۴۵ طرح با اعتبار ۳۸۳ میلیارد تومان در حوزه عمرانی می باشد. 


وی با بيان اينكه خدمت رساني به مردم و تقويت توليد و اشتغال رويكرد برنامه هاي هفته دولت است، بيان كرد: تولیدی پیک دارو با سرمایه گذار خارجی با اعتبار ۲۳میلیون یورو از جمله طرح های مهم مورد کلنگ زنی می باشد.


خادمي، با اشاره به خدمات دولت در استان لرستان، افزود: طي دو سال اخير اقدامات بسيار خوبي جهت احياي صنايع و تقويت توليد و اشتغال استان انجام شده است.
وي افزود: طي دو سال اخير تعداد ۴۸واحد صنعتی راکد در استان لرستان فعال و به چرخ توليد باز گشته است.

 
خادمي، بيان كرد: در سال ۹۶ حدود ۱۱۰ طرح به تملک بانکها درامده بود و پس از ان اجازه ندادیم که این اتفاق رخ دهد.


استاندار لرستان، با بيان اينكه دولت دستاوردهاي خوبي در راستاي خدمت رساني به مردم داشته است، اظهار كرد: دولت تدبیر و امید در شرایط کاملا نامناسب بین المللی بر روی کار آمد.

وي با اشاره به تحريم هاي ظالمانه دشمنان، افزود: پس از برجام شرایط کشور به سمت مناسبی در حال پیش بود و  امتیازات خوبی گرفتیم و حاصل جمع آن به نفع کشور بود.


خادمي، بيان كرد: متاسفانه  در سال های نخست دولت دوازدهم ناخواسته وارد جنگ اقتصادی شد و در این میان استان های کمتر توسعه یافته و وابسته به اعتبارات دولت با مشکل مواجه شدند.


وی اظهار کرد: لرستان هم جزو این استان ها بود و به دلیل وابستگی به منابع دولتی دچار مشکل شدیم، اما اکنون در حال جبران است.

 
استاندار لرستان، همچنين با اشاره به خسارت گسترده سيل ١٢ فروردين در استان لرستان، اظهار كرد:سیل ۱۱هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت وارد کرد.
خادمي، افزود: به حمد الله و با كمك دولت اقدامات خوبي جهت جبران خسارت سيل انجام شده است.      

 

نظر شما