شناسهٔ خبر: 34931413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شبکه آب و فاضلاب مشکل سراسر خوزستان است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در بخش آب و فاضلاب، به هر نقطه استان که برویم مشکل وجود دارد؛ سوء مدیریت در بین برخی مسوولان استان ما سبب شده که مردم در این زحمت باشند و ما شرمنده مردم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، شنبه شب در مراسم تحویل 110 منزل به مردم سیل‌زده منطقه عین‌دو اهواز، اظهار کرد: خداوند می‌فرمایند ما انسان را برای سختی کشیدن آفریدیم و منزل همه ما عالم آخرت است و هیچ‌ شخصی را نمیتوان در دنیا یافت که مشکلی نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در اشاره به مشکل آب و فاضلاب استان،  عنوان کرد: در بخش آب و فاضلاب، به هر نقطه استان که برویم مشکل وجود دارد و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به امامان جمعه توصیه کردند که در میان مردم باشند  و ضمن پایش مشکلات در جهت برطرف کردن آن‌ها تلاش کنند، هنگامی که مسوولیت نمایندگی ولی‌فقیه را پذیرفتم به منطقه عین‌دو آمدم.

وی افزود: در بحث آب‌وفاضلاب خدمت رهبری رفتم و به ایشان گفتم که در سابق فکر می‌کردم محروم‌تر از مناطق خرمشهر وجود ندارد اما هنگامی که به مرکز استان آمدم متوجه شدم در حاشیه مرکز استان نیز همین مشکلات وجود دارد.

موسوی‌فرد بیان کرد: سوء مدیریت در بین برخی مسوولان استان ما سبب شده که مردم در این زحمت باشند و ما شرمنده مردم باشیم؛ روز جمعه آب خانه ما در آخرآسفالت نیز با فاضلاب مخلوط شده و حتی برای غسل کردن هم مناسب نبود.

وی افزود: هفته گذشته از دفتر رهبری تماس گرفتند و اعلام کردند که 22 مردادماه به رییس جمهور دستور تامین منابع مالی فاضلاب اهواز داده شده است؛ مسوولان از لحاظ مالی دست بسته هستند و به همین دلیل باید به دنبال منابع مالی رفت.

انتهای پیام/

نظر شما