شناسهٔ خبر: 34931148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اجازه نمی دهیم حقوق مردم ضایع شود

به گزارش ایرنا گودرز امیری روز شنبه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته دولت یک سنت حسنه وجود دارد که با افتتاح و کلنگ

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا گودرز امیری روز شنبه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته دولت یک سنت حسنه وجود دارد که با افتتاح و کلنگ زنی طرح ها تعامل بین مردم و دولت بوجود می آید.

وی گفت: همچنین همواره حضور اصحاب رسانه موجب برطرف کردن مشکلات خواهد شد، بررسی مشکلات از زبان رسانه توسط استانداری رصد می شود.

وی افزود: در ۲روز آینده عملیات اجرایی روکش آسفالت در محور آسیب دیده از سیل از سر گرفته می شود همچنین عملیات اجرایی محور خرم آباد پلدختر بزودی آغاز می شود.

وی گفت: تسهیلات مختلف برای حوزه نشر وجود دارد و در این راستا باید شرایط توسط بانک بررسی و برای معرفی اعلام شوند.

وی اضافه کرد: برج امید در سال گذشته با پیگیری استاندار ۱۰میلیارد تومان اعتبار گرفت، پیمانکار انتخاب شد و مشغول فعالیت است و امسال هم مبلغ خوبی پیش بینی شده و امیدواریم عملیات اجرایی تدوام داشته باشد.

وی بیان کرد: در خصوص شرکت پارسیلون، بانک مرکزی سرمایه گذاری بانک ها را ممنوع کرده بود و برای نقل انتقال سهام مشکل قضایی وجود داشت و در حال برطرف کردن آن هستیم.

امیری افزود: مبنا در شهرداری و شوراها قانون است و اجازه نمی دهیم با حقوق مردم بازی شود با متخلفان برخورد می کنیم.

وی بیان کرد: تاسال ۹۶ تعداد ۱۱۰ پروژه در تملک بانک ها بود اما از آن سال تاکنون تنها چهار واحد به مبلغ هشت میلیارد تومان تملک شده است.

وی ادامه داد: ۴۸ واحد تولیدی راکد فعال شد همچنین۶۷طرح با ظرفیت کم، افزایش ظرفیت شده اند.

۳۲۱۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

نظر شما