شناسهٔ خبر: 34931090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی نیروانتظامی فارس:

مشارکت دستگاه‌ها با نیروی انتظامی، مهمترین اصل در امنیت پایدار است

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی نیروانتظامی فارس، مشارکت دستگاه‌های ذیربط در بحث امنیت و تعامل با نیروی انتظامی را مهم‌ترین اصل در تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهدی نعمایی رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی نیروانتظامی فارس با حضور در دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شیراز، ضمن تبريک فرا رسيدن هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت، گفت: برقراري امنيت در جامعه تنها از طريق امور امنيتي و انتظامي محقق نمي شود؛ بلكه اين امر نيازمند راه هاي فرهنگي و اجتماعي بوده كه مي توان با بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي و تعامل با ادارات به تقويت اين زمينه كمك موثري کرد.

وی نقش فرمانداری را در انجام اقدامات فرهنگي در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر دانست و بر همكاري دو نهاد در زمينه آموزش و آگاه سازي عموم مردم و خانواده ها تاکید کرد.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس تصريح کرد: نيروي انتظامي به دنبال اعتماد و جلب مشاركت حداكثري دستگاه ها در راستاي برقراي امنيت و آرامش است تا امنيت مطلوبي در جامعه حاکم شود.

"نعمایی" با اشاره به آسودگي و ايمني بيشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومي،تاکید کرد: ايجاد آرامش و احساس امنيت در جامعه در گرو اخلاق مداري و رعايت نظم و امنيت اجتماعي و تعامل هرچه بیشتر دستگاه ها با پلیس است.

در ادامه، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شیراز اظهار داشت: ايجاد هماهنگي و تعامل با نيروي انتظامي براي كاهش آسيب هاي اجتماعي به ويژه پيشگيري از جرايم موجب افزايش رضايت مندي و امنيت بالا در جامعه مي شود.

"فاطمه زارع مهذبیه" ضرورت پایبندی به ارزش های اسلامی و باورهای مذهبی در نهاد خانواده را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش مهارت های زندگی، اصل راهبردی در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است که می بایست سازمان های تاثیرگذار دولتی همراه با پلیس در این مسیر تلاش کنند.

نظر شما