شناسهٔ خبر: 34930613 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد:

زمان راه اندازی مرکز سوختگی و سرطان سمنان

با وجود محدودیت‌هایی در بحث منابع مالی هر دو پروژه و خصوصا مرکز تحقیقات سرطان با سرعت قابل قبولی در حال احداث هستند

صاحب‌خبر -
شفاآنلاین>سلامت> رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: پروژه در دست احداث مرکز سوختگی و سرطان سمنان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شفاآنلاین ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرکز سوختگی و سرطان سمنان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های درمانی استان نام برد و وعده داد: پروژه در دست احداث مرکز سوختگی و سرطان سمنان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نوید دانایی همزمان با نخستین روز هفته دولت و در حاشیه بازدید مسولان از این پروژه مهم درمانی اظهار کرد: این پروژه درمانی در حال حاضر ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این پروژه در قالب دو پروژه مجزای مرکز سرطان<Cancer> و سوانح و سوختگی در حال پیگیری است افزود: با وجود محدودیت‌هایی در بحث منابع مالی هر دو پروژه و خصوصا مرکز تحقیقات سرطان با سرعت قابل قبولی در حال احداث هستند.

وی با بیان اینکه مرکز سوختگی و سرطان سمنان با زیربنای ۱۲ هزارمتر مربع در حال ساخت است افزود: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این مرکز تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: این مرکز با ۶۲ تخت و با هزینه بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. دانشجو

نظر شما