شناسهٔ خبر: 34930323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱۰ واحد مسکونی بازسازی شده به سیل زدگان منطقه عین ۲ اهواز تحویل داده شد

اهواز- ایرنا- آیین تحویل۱۱۰ واحد مسکونی به مردم سیل زده منطقه عین دو اهواز شنبه شب با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ۱۱۰ واحد مسکونی متعلق به مردم سیل زده منطقه عین دو اهواز که به دنبال سیل فروردین ماه سال جاری با خسارت‌های گسترده‌ای همراه بود، توسط گروه های جهادی سپاه ولیعصر (عج) و قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی بقیه الله (عج) تعمیر و بازسازی و به به مناسبت عید غدیر به مردم سیل زده این منطقه تحویل داده شد.

منطقه عین از مناطق محروم کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که در سیل فروردین ماه بسیاری از منازل این منطقه دچار آبگرفتگی شد و به دلیل بافت فرسوده این منطقه خسارت‌های زیادی به مردم وارد شد .

گروه های جهادی از ابتدای سال جاری با حضور در این منطقه در ابتدا اقدام به تخلیه آب از منازل کرده و سپس جهت تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده فعالیت خود را آغاز کردند.

 ۱۱۰ واحد مسکونی در این منطقه تعمیر و در آیینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه الله (عج) ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از مسئولان استان به مردم این منطقه تحویل داده شد .

یک هزار و ۲۰۰ منزل مسکونی در منطقه عین ۲ نیازمند تعمیر و بازسازی بود که ۷۰۰ واحد مربوط به سیل و ۵۰۰ واحد نیز منازل محروم بودندکه در مرحله اول ۱۱۰ واحد بازسازی و به اهالی منطقه تحویل داده شد .

عین دو منطقه‌ای که در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز در خوزستان است که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ با شکسته شدن سیل‌بند در این منطقه زیر آب رفت .

۹۵۹۴/۶۰۶۴

نظر شما