شناسهٔ خبر: 34929977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بازداشت برخی مدیران ارشد صنعتی و اقتصادی و حتی نمایندگان مجلس که متهم به فساد مالی گسترده هستند نشان از قاطعیت برخورد قوه قضائیه در مدیریت جدید دارد.
6263---0938
* خبر دستگیری دو نماینده متهم به فساد بزرگ مالی به‌حدی خوشحال‌کننده بود که شنیده شد در یکی از خیابان‌ها شیرینی پخش کرده‌اند. شمشیر عدالت علیه فاسدین در قدرت و ثروت کشیده شده و با خود بارقه امید برای حرکت رو به جلوی انقلاب و اعتماد عمومی به کارآمدی نظام به‌وجود آورده است.
049---09117
* خدا را شاکریم که جناب آقای رئیسی با اقتدار و حرکت انقلابی خود در برخورد با مفسدین دانه‌درشت اقتصادی ملت را امیدوار کرده است. ان‌شاءالله با حمایت همه‌جانبه ملت و نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و حقوقدانان و نخبه‌ها، فرهنگیان، دانشگاهیان، علما و طلاب و... با اقتدار برای ریشه‌کنی ظلم و بی‌عدالتی‌ها به‌پیش بروند.
علی شکیب
* مردم از اقدامات مثبتی که قوه قضاییه در مبارزه با فساد در رده‌های مسئولیتی و مدیریتی آغاز کرده‌اند بسیار خوشحالند، ولی نشریات زنجیره‌ای به‌جای بازتاب مثبت این تحولات مدام جلوی پای قوه قضاییه سنگ‌اندازی می‌کنند و حتی مفسدین را مستحق مجازات نمی‌دانند!
4610---0902
* در عمل شیطان بزرگ و اروپای خبیث و بدعهد از برجام خارج شده‌اند. چرا دولت این‌قدر به وعده و وعیدهای نفوذی‌ها و خائنین امید دارند و دم از مذاکره و گفت‌وگوهای سازنده می‌زنند؟ چه گفت‌وگوی سازنده‌ای با شیطان و شرکایش می‌توان کرد؟
7215---0915
* هفته دولت به‌نام شهیدان رجایی و باهنر مزین است و 8 شهریور یادآور رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر شهیدی است که به تمام معنا مکتبی و حامی مستضعفان و پابرهنگان و محرومین بودند و نه تنها از اشراف و اشراف‌زاده‌ها به دور بودند بلکه هیچ سنخیتی هم با آنان نداشتند.  این شهیدان خار چشم دشمنان به‌خصوص مدعیان دروغین خط امام بودند. شهید رجایی سخن امام راحل(ره) عظیم‌الشأن را نصب‌العین خود قرار می‌داد و به آن عمل می‌کرد و اهل شعار بدون عمل نبود!
نوربخش- مشهد مقدس
* به قول رئیس‌جمهور معیار تورم جیب مردم است. چگونه ادعا می‌کنند تورم نسبت به ماه‌های قبل کاهش یافته است؟! امروز (98/6/2) خیار از 2 هزار تومان ماه قبل به 6 هزار تومان و موز 10 هزار تومانی به 17 هزار تومان رسید و... شاید این هم مثل نظرسنجی از داخل ماشین است؟! خواهش می‌کنیم بعد از 6 سال بالاخره با مردم صادق و روراست باشند!
طباطبایی، سوری و...
* گفت‌وگوی امیدبخش و سازنده، واژه تکراری در طول 6 سال گذشته و بعد از هر بار مذاکره محرمانه عراقچی و ظریف با جهان‌خواران است! که متأسفانه بعد از مدتی معلوم شده که در عمل مذاکره خسارت‌باری بوده است. امروز باز هم سخن از مذاکره با استکبار در میان است آن هم در آستانه انتخابات! خدا به‌خیر کند.
نیکنام
* رئیس‌جمهور در تاریخ 98/6/2 در مرقد مطهر امام راحل(ره) اظهار داشت وقت آن رسیده که نسل اول و دوم و سوم انقلاب را آب و جارو کنیم! (نقل به مضمون) البته لازم است ابتدا از دولت کهنسال شروع کنیم به‌ویژه کسانی که 4 دهه مسئولیت داشته و به‌علت ناتوانی، متوسل به بهانه‌هایی مثل کمبود اختیارات می‌شوند یا کسانی که با داشتن سابقه بیشتر از سه دهه وزارت ناتوان از اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و... بعد در صورت لزوم و پس از انتخاب دولت انقلابی و کارآمد اگر ضرورتی اقتضا کرد به سراغ بقیه ملت رفت.
طورانی- جانباز
* باور 373 یک سامانه کاملاً بومی است و دیگر سامانه‌هایی که بارها دشمنان را با آن غافلگیر کرده‌ایم ساخت ایران بوده است، جبهه استکبار وحشت‌زده از توان نظامی ایران اسلامی است زیرا می‌داند کشوری که بدون تکیه به دیگران توان تولید سلاح پیشرفته داشته باشد در دیگر عرصه‌ها نیز غیرقابل شکست است.
آرین همتی
* علی مطهری در مصاحبه‌ای پاسخ آقای شمخانی را که گفته بود اشتباه کردیم برجام را امضا کردیم نظر شخصی او تلقی کرد و اظهار داشت، برجام با تصمیم کل نظام امضا شد! واقعا تعجب‌آور است که علی‌رغم اقرار ظریف به عبور از خط قرمزهای ترسیم شده از سوی نظام، آقای مطهری چنین سخن می‌گوید! شورای نگهبان واقعا باید تکلیف کسانی را که در روز روشن مرتکب فعل حرام دروغ می‌شوند در انتخابات آینده روشن کند.
عسگری
* گردانندگان روزنامه دولتی ایران زدن چوب حراج به 18 هزار میلیارد دلار ذخیره ارزی کشور توسط دولتی‌ها را تفسیر به ریسک مدیریتی کرده‌اند. بنویسید توجیه فساد از خود فساد بدتر است.
2977---0933
* آن کسانی که از اینستکس اروپایی‌ها حمایت و دفاع می‌کنند دانسته یا ندانسته دنبال خودتحریمی و افشای اطلاعات مالی کشور برای دشمن هستند. با چنین افرادی باید بدون هیچ ملاحظه‌ای رفتار بشود.
2865---0913
* درود فراوان بر روزنامه وزین و همیشه انقلابی کیهان که خاری در چشم دشمنان خارجی و دوست‌نماهای غربزده داخلی است. گام‌هایتان استوار و از گزند بدخواهان در امان باشید. لطفا در شناساندن چهره پلید و سازشکارانه منافقین انقلابی‌نما در هر پست و مقام به ملت شریف و انقلابی، لحظه‌ای درنگ نداشته باشید.
صفری
* با توجه به درآمد 50 میلیونی مدیران سازمان بازنشستگی، اینجانب بازنشسته کشوری درخواست می‌کنم، ده درصد حقوق این مدیران را به ما بدهند تا از عهده گرانی و تورم جامعه برآییم و بتوانیم به نیازمندی‌های خانواده پاسخ دهیم. از رئیس محترم دستگاه قضا درخواست می‌کنم، همچنان که با قدرت و قاطعیت پیگیر مطالبات بحق مردم هستند این امر را نیز پیگیری نمایند.
8147---0919
* مقام معظم رهبری به‌طور مکرر و مرتب بر افزایش جمعیت کشور تاکید دارند ولی از آن طرف با کوتاهی دولت به‌عنوان مثال داروی ضدسقط جنین (فرتیژست) نایاب است چرا؟
7712---0917
* آقای علی لاریجانی! خاطر مبارکتان هست اگر دولت قبل یک مصوبه‌ای را اجرا نمی‌کرد، برای اجرا شخصا مصوبه را ابلاغ می‌کردید در حالی که دولت فعلی بیش از 70 درصد مصوبات را معطل گذاشته است و شما تنها به تماشا نشسته‌اید؟ اجرای قانون که این دولت و آن دولت ندارد.
دولابی
* چرا شهرداری تهران نسبت به اجرای حکم دیوان عدالت اداری در صدور مجوز ساخت در اراضی مسگرآباد مسعودیه اقدام نمی‌کند؟ بیش از دو دهه صدها خانواده چشم انتظار خانه‌دار شدن هستند ولی دریغ از کمی همت شهرداری تهران!
یکی از ده‌ها مالک زمین مسگرآباد
* به گوش مدعیان ژن خوب برسانید که نفر رتبه اول کنکور در خانواده‌ای بزرگ شد و تحصیل کرد که پدر خانواده یک راننده تاکسی زحمت‌کش بود که باید دستان این پدر را بوسید.
9452---0912
* فساد در حوزه فوتبال باید ریشه‌کن شود و مردم انتظار دارند قوه قضائیه دیگر اجازه ندهد مفسدان در پوشش ورزش به بیت‌المال دست‌درازی کنند و کمک به شفاف‌سازی بیشتر در حوزه ورزش مخصوصاً فوتبال کند.
یک هموطن
* استکبار جهانی خودش صاحب سلاح هسته‌ای است و اگر قرار باشد روزی در دنیا مبارزه با سلاح هسته‌ای اتفاق بیفتد این کشورهای دارنده سلاح هسته‌ای هستند که باید برای تعطیل کردن کارخانه‌های ساخت سلاح هسته‌ای با دیگر کشورها مذاکره و تعهداتی بازدارنده را اجرا کنند.
آشوری
* از تاریخ 96/1/1 به رزمندگان اسلام یک رتبه تحصیلی داده شد اما به بازنشستگان رزمنده این رتبه اضافه نشده است، عادلانه‌تر بود اگر توجهی هم به قشر بازنشسته می‌شد.
0809---025

نظر شما