شناسهٔ خبر: 34928250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو خبرگان رهبری:

پروژه ایران هراسی شکست خورده است

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه ایران هراسی دشمنان، گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند تا از طریق شبکه های رسانه ای خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نزد آحاد مردم کمرنگ نشان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در دیدار برخی مسئولان شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد گفت: استقلال ایران اسلامی را به بهای سنگینی به دست آورده ایم و به راحتی آن را از دست نمی دهیم .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه ایران هراسی دشمنان، اظهار کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند تا از طریق شبکه های رسانه ای خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نزد آحاد مردم کمرنگ نشان دهند، ولی این ملت فهیم و با بصیرت تمامی نقشه های خائنانه آنها را در طول چهل سال از انقلاب نقش برآب کرده است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اعتقاد داریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، با قدرت و قوت بیشتر از گذشته در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب حاضر خواهند شد.

وی اظهار کرد: درحال حاضر شاهدیم که همه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و دستگاههای امنیتی در کنار ملت هستند و حضور آنها در حوادث تلخ و ناگوار مانند زلزله کرمانشاه و سیل در برخی استان ها، اثبات کننده این مسئله است.

 سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه تاکستان هم گزارشی از فعالیتهای سپاه شهرستان ارائه داد.

برچسب‌ها:

نظر شما