شناسهٔ خبر: 34926837 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

هشت کشته و زخمی در انفجار خودرو در ادلب

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر ادلب در شمال سوریه که تحت اشغال تروریست‌ها قرار دارد تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

العالم - سوریه

یک خودروی بمب‌گذاری شده بعد از ظهر امروز (شنبه) در محله «القصو» شهر ادلب منفجر شد که تا کنون دو کشته و شش زخمی در پی داشته است.

به نوشته پایگاه خبری عنب‌بلدی، در این انفجار خساراتی نیز به اماکن عمومی و مغازه‌ها وارد شد. تا کنون هیچ گروه و سازمانی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

در حال حاضر استان ادلب تحت تسلط و اداره تشکیلاتی به نام «دولت نجات» قرار دارد که با ائتلاف و توافق گروههای تروریستی حاضر در این استان شکل گرفته است. استان ادلب هر از گاهی به علت اختلاف گروههای تروریستی شاهد انفجارهای مختلف است که در بیشتر مواقع انگشت اتهام به سمت تروریست‌های داعش نشانه می‌رود. در فروردین ماه گذشته «عباده الحمرین» معاون رئیس پلیس استان ادلب (وابسته به تروریست‌ها) در یکی از این انفجارها کشته شد.

انفجار امروز در حالی رخ داد که استان ادلب در روزهای گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها میان ارتش و هم‌پیمانان سوریه و تروریست‌ها بود.شهر راهبردی «خان شیخون» در جنوب ادلب روز پنجشنبه هفته گذشته (۳۱ مرداد) به کنترل دولت سوریه در آمد.

فارس

برچسب‌ها:

نظر شما