شناسهٔ خبر: 34925188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان خبر داد:

تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای کاهش آسیب اجتماعی سیل گلستان

گرگان- مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی در گلستان اعتبار ویژه داریم از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی سیل گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی برزمینی عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در بخش آسیب های اجتماعی دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که در قالب تفاهم نامه با دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش، اداره کل زندان ها و بهزیستی اجرای طرح ها برای کاهش آسیب ها به تشکل های فعال در این حوزه واگذار شد.

وی افزود: تاکنون در مجموع هشت میلیارد تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان و مناطق حاشیه ای اعتبار تخصیص یافته و برنامه ها در این حوزه اجرایی شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با یادآوری اینکه اعتبار ویژه برای کاهش آسیب های اجتماعی در گلستان تخصیص یافته، ادامه داد: پس از وقوع سیل اخیر گلستان بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سیل به استان اختصاص یافت.

برزمینی با اشاره به اینکه برنامه در حال اجرا برای کاهش آسیب های اجتماعی در گلستان داریم، تصریح کرد: آمار مربوط به شیوع مصرف مواد مخدر هر چهار سال یکبار اعلام می شود در سال ۱۳۹۴ گلستان رتبه دوم شیوع مصرف مواد مخدر را داشت که طبق آمار امسال گلستان در رتبه ۱۶ قرار دارد.

نظر شما